Re: Bonus komt eraan

101
Sanddyman schreef:
jandegraaf schreef:zie het maar als een goed maker voor al die tijd dat ze je uitgebuit (dik onderbetaald ) hebben
Waaronder het ontduiken van een feestdag (1e kerstdag), door de bezorging nu opeens een dag te vervroegen. Nu het ze beter uitkomt mag/moet er opeens een dag eerder bezorgd worden (donderdag i.p.v. vrijdag). Hoeven ze een vrije feestdag minder uit te betalen.
gratis een dag minder onderbetaald ;)

Re: Bonus komt eraan

102
Sanddyman schreef:
jandegraaf schreef:zie het maar als een goed maker voor al die tijd dat ze je uitgebuit (dik onderbetaald ) hebben
Waaronder het ontduiken van een feestdag (1e kerstdag), door de bezorging nu opeens een dag te vervroegen. Nu het ze beter uitkomt mag/moet er opeens een dag eerder bezorgd worden (donderdag i.p.v. vrijdag). Hoeven ze een vrije feestdag minder uit te betalen.
Jeetje zo kijk ik er dus echt niet naa r! Voor mij is het gewoon een dag bezorgen. Niet meer, niet minder.

Re: Bonus komt eraan

103
Berber je kijkt niet verder dan je ..... lang is
kijk eerst eens naar je normuren daar klopt bij mij nooit niks van.
kom structureel iedere bezorg dag minimaal een half uur te kort.
vermeld dit ook iedere keer bij het afmelden.
maar als je niet reageert dat heeft die geweldige werkgever van ons het liefst.

Re: Bonus komt eraan

104
@jan

als je niet wil werken op donderdag kost het je dan een vakantiedag?
lijkt me niet , want het is geen sandd dag.
vrijdag moet worden doorbetaald voor degenen die in loondienst zijn.
voor een ovo-er kan de werkdag verschuiven.. op vrijwillige basis.

Re: Bonus komt eraan

105
.........en hup sa keee daar gaat ie weerrr bonusje komt er weer aan :D

zijn jullie dan ook zo blij :?: .......... het voorjaar / de krokussen / het zonnetje 8-) ........./ het bonusje ......

bonus hier al dik OP..........

>> onderhoud fiets : 135,00 euro <<
Postbezorger Sandd

Re: Bonus komt eraan

110
Even een update, het blijkt dat je bij Sandd na de derde ontvangst van de bonus er geen recht meer op hebt.
Volgens Sandd staat in de CAO duidelijk aangegeven dat je enkel voor de eerste 3 volledige dienstjaren een bonus ontvangt en hier daarna geen recht meer op hebt.
Aangezien we nog steeds geen andere CAO hebben blijft deze actief, zowel voor het personeel in die periode (2014-2017) als daarna.

Die zag ik niet helemaal aankomen en uit de CAO zelf haal ik ook niet direct dat je er dan geen recht meer op hebt. Ik las het meer in de zin van opbouw van percentage, eerste jaar 3, dan 4 en uiteindelijk een maximum van 6 procent uitbetaling na het derde volledige dienstjaar.

Ook het kopje bij de volgende pagina: http://print.sandd.nl/werkenbij/postbezorgers/

Bonus
We gaan graag een langdurige relatie aan met al onze bezorgers. Om deze verbinding met jou als bezorger ook te waarderen, kom je na elk volledig jaar dat je voor Sandd werkt in aanmerking voor een bruto bonus oplopend van 3% tot 6% over het verdiende jaarsalaris.

Dit maakt het er allemaal niet duidelijker op, aangezien hier gewoon staat dat je na elk volledig gewerkt jaar in aanmerking komt voor een bonus en niet enkel voor de eerste 3 jaar.
cron