Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

52
opdedeurmat.nl schreef:
schorre kikker schreef: Vergeet niet aftrekposten op te voeren van de verreden kilometers a € 0.19.
Hé daarvoor is de App eigenlijk wel handig; mijn afgelegde kilometers zijn meer dan ik zelf zou berekenen... gisteren bijvoorbeeld 30 km voor 1 wijk. Nu ik nergens meer fietsvergoeding heb ga ik dat ook maar eens opvoeren, dank voor de tip!
Enige voordeel van de App. Gebruik hem er toevallig ook voor. Per mnd in spreadsheet scheelt weer tijd tegen de tijd van aangifte en gescroll op de App.

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

53
schorre kikker schreef: Enige voordeel van de App. Gebruik hem er toevallig ook voor. Per mnd in spreadsheet scheelt weer tijd tegen de tijd van aangifte en gescroll op de App.
Goed om bij te houden inderdaad, maar helaas niet mijn sterkste punt. Ik moet er nog 'even' voor gaan zitten, maar 19 cent per km tikt best aan.... kan 'k straks haast nog meer aftrekken dan ik verdiend heb ;-) Tevens een reminder voor mezelf om minder 'onrendabele lijnen' te gaan lopen, ook al ben ik de enige mogelijke invaller in een straal van 10 kilometer.... dan betalen ze mijn reistijd maar uit. Het wordt me nu toch echt eventjes te gek.

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

57
opdedeurmat.nl schreef:Sorry voor het zeuren. Ik kies ga toch voor vrijwilligerswerk en sportschool. Scheelt maar een paar tientjes in de maand...
Betaal je onder bepaalde condities ook geen belasting:

Bent u 23 jaar of ouder?
En hebt u afgesproken dat u voor uw inzet per uur een vergoeding ontvangt.
U krijgt een vergoeding van maximaal € 4,50 per uur, met een maximum van € 150 per maand en € 1.500 per jaar.
Deze maximumbedragen gelden voor het totaal van de vergoeding voor uw inzet.
Bent u jonger dan 23 jaar?
En hebt u afgesproken dat u voor uw inzet per uur een vergoeding ontvangt.
U krijgt een vergoeding van maximaal € 2,50 per uur, met een maximum van € 150 per maand en € 1.500 per jaar.
Deze maximumbedragen gelden voor het totaal van de vergoeding voor uw inzet.
U ontvangt een vergoeding die zo laag is dat deze niet in verhouding staat tot de omvang en het tijdsbeslag van het werk.
U hebt niet afgesproken dat u voor uw inzet per uur een vergoeding ontvangt.
Dan mag de vergoeding maximaal € 150 per maand en € 1.500 per jaar zijn.
Deze maximumbedragen gelden voor het totaal van de vergoeding voor uw inzet.
(bovenstaande tekst site belastingdienst)
cron