Vergoeding brievenbuspakketjes

1
Leuk hoor die brievenbuspakketjes veel extra werk vergoeding dus niks extra. Het extra is meer werk als het stuk niet past aanbellen bij niet thuis bij buren aanbellen en als deze het accepteren kaartje schrijven dat het afgegeven is op nr ... . Indien niet het geval volgende bezorgronde deze handeling nogmaals herhalen.
Vergoeding als je geluk hebt sorteervergoeding en stopvergoeding anders alleen de sorteervergoeding.
Want extra handelingen zijn opgenomen in de Basisvergoeding van de wijk. Nou bij mij dus -€ 0.00
Want bij navraag wat de wijziging in mijn Basisvergoeding was:

Er is een vergoeding bepaald voor de extra handelingen die wij specifiek van onze bezorgers gaan vragen, waarbij er is gekozen om deze vergoeding op te nemen in de vaste wijkvergoeding. Met de hulp van diverse MB’ers en ander Site-collega’s, is er in samenspraak met het areamanagement en HR een wijk specifieke tabel gemaakt. Deze tabel is vastgesteld en wordt periodiek herijkt, op basis van de dan beschikbare data en bevat een ophoging van de vaste wijkvergoeding gebaseerd op:

- Het aantal retour stukken over een half jaar, uit de betreffende wijk met reden “6. Brievenbus te klein”

- De kans (65%) dat de bewoner thuis is

- De tijd die de extra handelingen kosten.



Aangezien er uit jouw wijk zo goed als geen “brievenbus te klein” poststukken retour komen, staat het bedrag op 0.


DAT IS DUS DE DANK DAT IK IN VERLEDEN DUS AANBELDE ALS HET POSTSTUK NIET PASTE.
DUS HOEZO VERGOEDING VOOR EXTRA HANDELINGEN. KORTOM EXTRA INKOMSTEN PAKKETTEN ALLEEN NAAR SANDD EN GEEN EXTRA VOOR DE BEZORGER.
HELAAS HEB IK DE INKOMSTEN NODIG DUS ZAL ME ER BIJ NEER MOETEN LEGGEN, MAAR NAAST APP. VERPLICHTING WORDT HET WERKGENOT WEL NAAR BENEDEN BIJGESTELD. BLIJ MET BRIEVENPAKKETPOST WORD IK DUS NIET. EXTRA WERK, MEER RUIMTE EN GEWICHT IN MIJN TAS VERGOEDING € 0.00 :oops:

Re: Vergoeding brievenbuspakketjes

2
@schorre kikker
Bedankt voor de info. Van Sandd heb ik hierover nog niets vernomen. Ik zal na 1 juli (verhoging min. loon) weer eens nieuwe wijkvergoedingenkaarten opvragen.

Gelukkig heb ik nog maar weinig brievenbuspakketjes, sinds het vertrek van de loterijen naar de concurrent. Ik bel wel altijd aan en in de beginjaren heb ik mensen ook wel geattendeerd op te kleine brievenbussen. Maar daar is helaas bar weinig mee gedaan. Buren lastig vallen met pakketjes die niet in de bus passen, heb ik daarom nooit gedaan. Niemand thuis? jammer dan, ik stuur het pakje met retoursticker terug naar Sandd.
cron