Telefoon kapot

1
Beste bezorgers,

Ik werk nu 2 maanden bij Sandd en gebruik de app die verplicht is. Prima opzich alhoewel de app vaak vastloopt en verder niet goed werkt. Nu liep ik vanochtend mijn rondje en is mijn telefoon gevallen terwijl ik post uit de fietstas haalde. Deze werkt dus helaas niet meer. Ik vroeg me af of Sandd dit zou vergoeden? Ik verwacht van niet maar een poging kan geen kwaad..

Groetjes,

Re: Telefoon kapot

2
samsel schreef:Beste bezorgers,

Ik werk nu 2 maanden bij Sandd en gebruik de app die verplicht is. Prima opzich alhoewel de app vaak vastloopt en verder niet goed werkt. Nu liep ik vanochtend mijn rondje en is mijn telefoon gevallen terwijl ik post uit de fietstas haalde. Deze werkt dus helaas niet meer. Ik vroeg me af of Sandd dit zou vergoeden? Ik verwacht van niet maar een poging kan geen kwaad..

Groetjes,
Wat een pech, Samsel. Ben benieuwd of/hoe Sandd over de brug komt, maar eerlijk gezegd heb ik er ook een hard hoofd in. Dat voor die anderhalve nepscans die Sandd denkt te kunnen verkopen (waarschijnlijk volledig op risico van de bezorger).

Re: Telefoon kapot

3
Lastig en vervelend. Daar gaat je salaris. Ik zou in ieder geval juridische hulp inroepen.
Sandd wil groeien en veel geld investeren. In het personeel wordt niet geinvesteerd. Ze willen ook geen nieuwe CAO.
Het is ook een idee om de hulp van publiek of andere bezorgers in te roepen. Krachten bundelen werkt.
Verder is Sandd als de dood voor negatieve berichtgeving in de krant.

Re: Telefoon kapot

4
Afmelden kan voorlopig ook nog via de web-site, andere diensten dan maar even niet.
Ik neem aan dat Sandd ingelicht is en het zou leuk zijn hun reactie te horen.
Misschien een spontaan aanbod om tijdelijk een Sandd-telefoon te mogen gebruiken ?
Afhankelijk hoe duur je telefoon was, juridische hulp kost ook geld en het lijkt me twijfelachtig of je voor zoiets een beroep kunt doen via een rechtsbijstand-verzekering.
Je hebt trouwens voor € 50,00 al een nieuwe smart-phone, al moet je dan niet te hoge eisen stellen.

Re: Telefoon kapot

5
postbiker schreef:Afmelden kan voorlopig ook nog via de web-site, andere diensten dan maar even niet.
Ik neem aan dat Sandd ingelicht is en het zou leuk zijn hun reactie te horen.
Misschien een spontaan aanbod om tijdelijk een Sandd-telefoon te mogen gebruiken ?
Afhankelijk hoe duur je telefoon was, juridische hulp kost ook geld en het lijkt me twijfelachtig of je voor zoiets een beroep kunt doen via een rechtsbijstand-verzekering.
Je hebt trouwens voor € 50,00 al een nieuwe smart-phone, al moet je dan niet te hoge eisen stellen.
Volgens mij maakt Samsel zich niet specifiek druk om de laagste prijs. Dat lost het probleem van de toewijsbare verantwoordelijkheid van Samsel's telefoon niet op (en biedt geen compensatie voor een duur mobiel) . SandD neemt geen verantwoordelijkheid voor kapotte mobiele telefoons. Het bedrijf behandelt zijn werknemers slecht.
(ehhh postbiker, Carla en Eric van Nijmegen, positiviteitsgoeroes, als dit bericht jullie niet bevalt, dan gebruik je toch gewoon oogkleppen en zie je de problemen niet meer.)

Re: Telefoon kapot

8
Stan- Boét schreef:
EricNijmegen schreef:Ik weet niet of we nog horen hoe het afgelopen is, Samsel is niet meer hier online geweest sinds het plaatsen van dit bericht
Ben je overdag aan het turven Eric?
Nee hoor, simpel klikje op zijn profiel
cron