Re: Sandd groeit nog steeds

11
@slagvaardige

Zo,n vaart zal het niet lopen.
ik zie het zo.. er zijn nu 2 grote postbedrijven ( sorry newman) en bij beiden hebben velen hun werk.
er zijn genoeg voors- en tegens om bij de 1 of de ander te werken.
en gezien de kleine contracten willen velen wel bij allebei.

Deezertje zie ik ivm met regelmatig gemopper op postnl heus nog wel overstappen naar sandd in de toekomst.
En Welkom wat mij betreft . (Y)
dus tot zover sandd erover :P

Re: Sandd groeit nog steeds

14
slagvaardige schreef:Als er ontslagen gaan vallen, dan moet die arme Deezertje straks nog naar Sandd overstappen. Woepsie! Hahahaha
Hoe reageren de mensen eigenlijk op haar oproep? Moet zoiets niet gemeld worden? Ik vind dat oneerlijke praktijken want dit is oproepen tot laster en smaad aangepakt moeten worden. Die Deezers kan als ze niet oppast en de verkeerde het leest een civiele procedure aan haar broek krijgen. Als 4andd haar te pakken krijgt, zijn haar billetjes blauw.
Ik ben ook actief op Fok! en heb Deezertjes bijdrage waaruit hier geciteerd wordt gelezen. Maar ik zie nergens staan dat hij mensen oproept om te klagen bij Sandd.

HIj geeft enkel aan dat de bezorger van Sandd in de wijk waar hij woont de post van de twee slagen opspaart tot 1 slag, en dat hij vaak tijdschriften niet ontvangt die door Sandd bezorgd zouden moeten zijn. Daar ergert hij zich aan, en dat lijkt me toch niet meer dan terecht.

Moraal van dit verhaal: Raadpleeg altijd de bron van een bericht, en ga niet elkaar klakkeloos napraten.

Re: Sandd groeit nog steeds

16
@newman
in dit geval heb je gelijk.. in een gesprek met ophalen die een gratis abonnement aanvraagt dat via sandd wordt bezorgd, antwoordt deezertje
Weet je dat wel zeker? ;) Je helpt hiermee weer de concurrent aan één poststuk per week week hé ;)

ophaling10
ja daar heb je gelijk aan, maar door veel te klagen komen ze bij ons :)
Bron: medewerkerstopic postnl 165 pagina 1

aangezien deezer niet reageert bij deze... hier mijn excuses deezertje maar wat de rest betreft
blijf je opruiend bezig... ach eerdaags kom je over naar sandd.. praten we weer verder. (Y)

Re: Sandd groeit nog steeds

18
Carla41 schreef: hier mijn excuses deezertje maar wat de rest betreft
blijf je opruiend bezig... ach eerdaags kom je over naar sandd.. praten we weer verder. (Y)
Ik heb in Deezertjes bijdrage toch niets opruiends gelezen. Klagen is iets anders dan opruien, hoor!

Re: Sandd groeit nog steeds

20
Carla41 schreef:@newman

het is niet iets tussen jou en ondergetekende Newman..
of ben jij haar persvoorlichter?
ik denk dat deezertje heel goed zelf in staat is te reageren zo Zij wil.
wat mij aangaat sandd erover :D
Als het puur iets tussen jou en "haar" is (waarom denk je dat Deezertje een haar is?) waarmee ik mij niet te bemoeien heb, waarom ga je je meningsverschil met "haar" dan op een publiek forum lopen uitventen?

Ook opvallend dat je je medestanders alle ruimte geeft om deel te nemen aan de "Deezerbashing", maar dat mensen die het hier niet mee eens zijn van jou te horen krijgen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien. :?
cron