Re: weer een klacht...

11
Ze moeten je hebben zeg.
De klager staat bekend lees ik hieruit deze man klaagt dus vaker? Is dat nog serieus te nemen, ben benieuwd hoe de cooordinator dit gaat oplosen.
Je was op tijd vrijdag dus wat is dit? Post van 21 december kan wel dat zat ws tussen de aangeleverde post en daar kan jij niets aan doen.
Dit kan retour post zijn geweest. Dat gebeurt wel eens hou ons op de hoogte marius!

Re: weer een klacht...

12
Ik heb er speciaal op gelet op dat adres, het waren 2 stukken, vrienden van de postcodeloterij en ing.
Het eerste was nieuw, misschien dat die van de ING oud was?
Maar dan nog, hij claimd dat ik zaterdags bezorgde daar. en dat heb ik gegarandeerd nog nooit gedaan!
Het is wel eens gebeurt dat ik de 6 uur niet haalde, maar in die straat was ik gegarandeerd ruim op tijd de laatste weken..

pff...
en hij zegt dat er meerdere in de straat zijn die hetzelfde zeggen.

Misschien moet ik Sandd maar gaan vragen of ze die mensen zelf gesproken hebben, of dat ze die man maar gaan geloven?

Re: weer een klacht...

13
Marius kan de INg envelop niet van de TNT zijn? Als dat zo is ben jij niet aansprakelijk in die zin dat TNT zaterdags bezorgt en goed mogelijk is dat dit een TNT poststuk is ja heel verwarrend. 21 december zei je, in december hebben wij veel TNT bezorgt het kan een oud poststuk zijn vanaf het depot.
De man moet je wel hebben zeg!

Re: weer een klacht...

14
Ze hebben me net teruggebeld.

Ik krijg weer een laatste kans! (dat is nu al de 4e keer dat ik een laatste kans krijg).
Ik zei nog meteen: Laatste kans? Dat klinkt alsof ik iets verkeerds gedaan heb? En ik weet zeker dat ik iets verkeerds gedaan heb!
Nouja.. ook niet helemaal waar... ik heb best fouten gemaakt, maar DEZE fout heb ik zeker niet gemaakt! En ik heb zeker nooit zaterdags bezorgd!
Ik bedoel.. ALS ik dan toch ontslagen word, dan heb ik toch liever dat het dan om een terechte klacht is hoor! :shock:

En nu zegt ze ook weer dat het vooral gaat om SNS en computeridee...

hm.. ik zal daar eens op letten.
Ik denk maar dat ik eens ga mailen welke poststukken ik krijg voor de 2 of 3 adressen waar tot nu toe klachten voor gekomen zijn.

Re: weer een klacht...

15
@Marius

nou geen 1 keer meer na 6 uur bezorgen.
je voordeel = ze hebben op dit moment geen vervanging
anders was je wel gewipt.
Sorteren niet uitstellen tot morgen ook al is het niet zoveel!

mischien wel een boze afgeserveerde postbode die iets heeft tegen concurrentie.
ik zou gewoon aanbellen en zeggen heeft u over mij geklaagd dat ik
de post zaterdag heb gebracht... laat zien die post.

Re: weer een klacht...

16
Ja, dat zal vast zo zijn, dat ze momenteel geen vervanger hebben, anders was ik allang weg ;-)

Het zijn in totaal 3 adressen waar regelmatig klachten zijn. En bij EEN van die adressen zal het waarschijnlijk wel om een ontslagen TNT-er zijn, denk ik, of iemand die bijna ontslagen word, want ik zie daar een sticker op de brievenbus met: red de postbode!

Maar ik ga het nu bijhouden.. welke stukken ik bij die adressen ga bezorgen! En dat vantevoren melden, zodat ze mij niet meer kunnen pakken.

En wat valt mij op? Op die 2 andere adressen heb ik van beiden meerdere namen op dezelfde adres? Oftewel, er wonen daar meerdere mensen / bedrijven op dat adres!
Ik vraag me dan af of het dan niet DAAR mis gaat? Dat ze de post niet aan elkaar geven?

Ok, een bedrijf en persoonsnaam op 1 adres, dat kan dezelfde zijn.. maar op de andere zijn het echt 2 verschillende persoonsnamen!
Ik heb dat ook maar doorgegeven vandaag.

Re: weer een klacht...

17
@Marius

direct morgen je depothouder/ster bellen en vermelden dat de bewoner sympathie vertoont voor red de postbode.
Dat heb ik absoluut ook! maar dat mag geen reden zijn :? om foute meldingen te doen.

Gewoon op tijd beginnen, zorgen dat je altijd smiddags om 4 uur klaar bent. heb je genoeg uitloop... :!:
je mag tenslotte al vanaf 8 uur lopen.... als je dat zou willen :roll:

Re: weer een klacht...

18
sja.. morgen zal ik wel moeten.. want smiddags moet ik naar het ziekenhuis :cry:
en nog 2 andere afspraken...

maar dit keer gelukkig niet veel.
Toch gaat dat te koste van de gemiddelde snelheid van sorteren... 115 per uur...
nu de andere nog.

Re: weer een klacht...

19
Nou, ik werk zowel voor Sandd als DHL en ik weet enkele weken naderhand ook écht niet meer of ik een bepaald poststuk in een bepaalde brievenbus heb gestopt. Je kunt toch geen 400 of meer adressen onthouden? Zeker niet als je regelmatig op dat adres post in de brievenbus wurmt. Dan zou je kierewiet (gek) worden. Ik doe het gewoon zo secuur mogelijk en meer kan ik niet doen. Ik ga echt niet élk poststuk bekijken. Dat schiet toch niet op. Ik heb bij DHL 2 wijken en bij Sandd 3 wijken en de post ervan zit op dinsdag door elkaar zodat ik de route maar 1x hoef te lopen. Logisch toch.
Misschien werkt die klager wel bij de TNT. Nou die doet het ook niet altijd even goed hoor. Jl. zaterdag kregen we weer poststukken voor nr . 7 in een andere straat. Het adres stond echt duidelijk op de poststukken. Sterkte dus als je een klacht krijgt. Zolang je je best doet. Maar misschien moet je een bril van specksafers of Pearl? Nou die TNT'er die hier zaterdag bezorgde heeft er zeker een nodig.

Re: weer een klacht...

20
Die kans zit er bij mij ook zeker in hoor! Omdat heel veel straatnamen op elkaar lijken.
maar ik moet zeggen, met code sorteren maakt dat de kans een stuk kleiner! Dat is wel een voordeel ervan.

Maar inderdaad.. als ze mij gaan bellen om te vragen of ik die of die poststuk hebt bezorgd op dat huisnummer op die dag.. dan zeg ik ook.. ehhhhhhhhhhh......
cron