Re: weer een klacht...

21
En ja hoor. Vandaag opnieuw een klacht!

Dit keer wel van een ander adres.
Gaat dit keer om het Carros magazine.
Ik zeg nog? Wattes? Komt me echt TOTAAL niet bekend voor!

Ik heb maar even gegoogled, en de cover opgezocht.
Ziet er aardig mooi uit, die auto. Volgens mij heb ik die magazine nooit gekregen, anders had ik het me wel herinnerd!

maja... voorlopig WEER een kruisje bij mijn naam.

1 week zonder klacht zou best wel leuk zijn, eens een keer ;)

Afbeelding


Uploaded with ImageShack.us

Re: weer een klacht...

22
Ik herken het tijdschrift wel je hebt er maar een paar van tussen en meestal weet je ongeveer wel wie ze krijgen. Dat geldt ook voor andere tijdschriften, je moet inderdaad nacecken of je het nog weet zo niet dan afvragen of de klacht terecht is geweest, het kan ook Sanoma zijn ,de uitgevers.
Ze moeten je wel hebben zeg!

Re: weer een klacht...

25
@Marius
als je op dit forum vermeld dat je het niet redde voor 18 uur...
dan trekt dat mischien ook de aandacht van een depothouder..
geef geen reden en bezorg gewoon binnen de tijd.
een gewaarschuwd man telt voor 2.
wie leest er al deze stukjes behalve de postbezorgers marius :roll:

Re: weer een klacht...

27
@Marius

Ha! Nee, daar kan ik ontkennend op antwoorden marius.
vandaag 3 x lopen en ik begin over 10 minuutjes aan mijn 2e ronde... :P

er zit niets achter, ik vind postbode 21 een leuke forum naam.
er zijn nog wel veel leukere hoor, slagvaardige... de wandelaar.... robotje..bezorgertje...

veel post weer deze keer marius :?: zet hem op. ;)

Re: weer een klacht...

28
Ik dacht er wel over na om een alias te nemen, met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik best wel eens iets zou kunnen plaatsen wat de rayonhoofd beter niet kan weten.
Maar toen bedacht ik me dat ik niet zo schijnheilig wilde zijn.. van mij mogen ze alles weten ;-) Bevalt het niet, dan vinden ze wel een andere ;-)


Ik kwam gisteren laat thuis, en ben een groot deel van de nacht aan het sorteren geslagen.. ben bijna op de helft nu ;)
En ik moet om 4 uur klaar zijn, want dan heb ik een afspraak.. pff..
nog even niet slapen dus.

Gelukkig bezorg ik sneller als ik sorteer ;)

Maar ik ben mijn techniek steeds verder aan het bijschaven..
Allemaal papiertjes gemaakt met zowel de sanddcode als de bijbehorende postcode zodat ik sandd en VSP snel kan samenvoegen.. maar die papiertjes vliegen steeds weg als ik de poststukken op de grond laat kletsen.
Denk dat ik maar bierviltjes moet versieren ofzo ;)

Nog beter.. mijn geheugen zodanig trainen zodat ik 52 postcodes en bijbehorende sanddcodes kan onthouden, en kan onthouden hoe ik dat het mooist samenvoeg tot een mooie route..
mijn geheugen. DAT is het probleem. Nu ben ik aan het knoeien met papiertjes op de grond en routes in de computer die ik samengesteld heb.
Als ik het allemaal uit het hoofd zou kunnen, zou me dat zeker minimaal een uur schelen, of meer.

Re: weer een klacht...

29
Maar de klagers hou ik nu strict in de gaten! Alleen jammer dat VSP het adres niet wil geven..
Maar Sandd wel.. en de grootste klager heeft vandaag 6 poststukken! Alles is genoteerd!
Ben wel een beetje verliefd op dat meisje op de cover van Neckermann.. hmm.. ik zou het BIJNA gaan achterhouden! :lol:

Ik las trouwens dat DHL van plan was om een soort van navigatie systeem in te voeren dat elke postbezorger moest meenemen, en in elke wijk bij 5 verschillende poststukken op de knop moest drukken, zodat het systeem kon zien waar je was en hoe laat...

Ik weet niet of sandd dat idee gaat overnemen?
Aan de ene kant vind ik het wel gave techniek. Aan de andere kant is het wel enigszins Big Brotherachtig ;-)

Re: weer een klacht...

30
Haha, bedankt voor het complimentje n.a.v. mijn screennaam :) Ja, ik vond Slagvaardige wel aardig gevonden, vooral omdat ik voor DHL bezorg en ook redelijk slagvaardig ben al zeg ik zelf. Neehoor, alle gekkigheid op een stokje. Iedereen mag mijn voornaam weten hoor. Ik had mijn voornaam ook bij het kopje "Voorstellen" gezet :lol:

Groetjes van Marion, de Slagvaardige! (Y)
cron