Re: weer een klacht...

41
Ik heb ooit ook eens een grote hoeveelheid foutsorteringen gehad.
Ik heb het toen per e-mail gemeld.
Ze hebben niet de moeite genomen om het op te halen, ook al was het best wel belangrijke post.
Toen ze mij voor iets anders belde, heb ik het nog eens gemeld.

Ok, had beter geweest als ik zelf meteen gebeld had.
Had misschien nog beter geweest als ik het meteen zelf langsgebracht had in het depot.. zover is dat niet voor mij. En had ik misschien weer een plusje achter mijn naam gehad, ipv een kruisje.

Re: weer een klacht...

43
@nijmegen

Hoi, ik ga ervan uit dat je direct hebt gebeld om dit te melden ? Ik ben benieuwd of ze die 160 enveloppe bij je opgehaald hebben en naar de juiste bezorger hebben gebracht ?

Dus eigenlijk heb ik twee vraagjes aan je ; Heb je dit zelf direct gemeld ? Zo ja, zijn ze de foutsortering ook direct op komen halen ?

IK heb het gemeld bij de afmelding van de post via internet bij mededelingen.
Ik heb niets meer gehoord.
Het is pas opgehaald toen ze de nieuwe post kwamen brengen, dus niet eerder.

Re: weer een klacht...

44
Nou heb je ooit;
Ik heb het vandaag in de afmeldingsmail ook genoemd, waar ze nu bij Sandd mee bezig zijn.
Kreeg je gisteren bij de postlevering een brief, waarin stond dat er i.v.m. met bijzondere dagen eind april en rond Pinksteren, NB; tot 2x toe op de bezorgdag: vrijdag ook post wordt aangeleverd.
Hoezo ondoordacht, en super onhandig! :roll: :( :?

Mijn bezorgmanager belde me vanmiddag hierover terug, en zij dat er weinig aan gedaan kan worden, want dit is landelijk zo geregeld. Goed bezig daar in Apeldoorn! :(
Ze zijn daar meer met de overname van DHL bezig, dan rekening houden met de bezorgers, die niet elke opeens door Sandd gekozen dag maar voor een chauffeur thuis blijven / komen.....
Ik gaf als antwoord: dat wordt improviseren, en wat ik hiermee bedoel, ik eigen niet nader te noemen fantasie hierbij... :roll: Je moet 1 de post op tijd bij de mensen hebben bezorgd + ook nog eens op de bezorgdag thuis zijn om weer nieuwe post aan te pakken.......

Re: weer een klacht...

45
Ja, ook gehad, die brief.
Voor mij is het geen enkel probleem...
maar ik kan me wel HEEL goed voorstellen dat het voor sommigen inderdaad erg lastig kan zijn! Als je geen sleutelcontract hebt.
Kan Sandd zomaar zonder overleg voor een ander bepalen wanneer ze thuis moeten zijn? Niet eens vragen, maar het ons gewoon vertellen!

woef! :lol:

Re: weer een klacht...

46
Marius schreef: Kan Sandd zomaar zonder overleg voor een ander bepalen wanneer ze thuis moeten zijn? Niet eens vragen, maar het ons gewoon vertellen!
Nou, dat vind ik dus niet!
Wij moeten ons aan de bezorgdagen houden, dan vind ik dat Sandd zich aan de aanleverdagen moet houden.
Waar zijn de in Apeldoorn in vredesnaam mee bezig.... :roll:

Re: weer een klacht...

49
@Anne


gewoon gaan lopen op vrijdag wanneer het jou uitkomt.
kratten buiten zetten, je chauffeur knijpt heus wel een oogje dicht..
je komt op vrijdag vast wel herladen en dan zet je ze binnen...

en heb je nog niet alle kratten leeg, nou dan heeft sandd er wat minder terug.
de rest komt de volgende keer.

je kan op een bezorgdag nou eenmaal niet thuis zijn . ;)
cron