Re: Sandd Bode loopvolgorde straten voor vervanger

22
Carla41 schreef:@marloes

ik begrijp het nu beter marloes en ben het met je eens (Y)
haha ik ben soms niet al te duidelijk ;) Maar ik kan nog wel paar dingen opnoemen in mijn huidige en oude wijk. Onvindbare brievenbussen. Is het adres op straat X en brievenbus is op de andere kant in straat Q (dat zich niet in mijn wijk bevind). Je moet het maar weten :P Heb 2 brievenbussen die verstopt zitten in een steeg ACHTER een deur :P (winkelcentrum)

slagvaardige schreef:Loop jij toevallig in mijn dorp? Dat met die huisnummers komt erg bekent voor. Haha
haha het zou zo maar kunnen ;)

Re: Sandd Bode loopvolgorde straten voor vervanger

24
postboy schreef: ...
Trouwens de nummering begint altijd aan die kant van de straat die het dichts bij het centrum ligt. Dat hoef je dus niet uit te zoeken door langs te gaan...
Ga eens naar de site http://www.opdekaart.amsterdam.nl/ waarop je bij maximale vergroting ook huisnummers ziet.
Of zoek daar op Nieuwezijds Voorburgwal 101 bijvoorbeeld.
Dan zie je dat de nummering van het hart van Amsterdam precies de andere kant uit loopt (genummerd vanaf de Oude Kerk, toen er nog geen Dam was).

Re: Sandd Bode loopvolgorde straten voor vervanger

27
@DLA

plattegrond met huisnummers?
als je de stratenlijst met plattegrond ontvangt.. kan je er toch zelf wel verder mee.
Ga bijvb naar routeplanner.. tik de 2 straten die het verst van elkaar liggen aan..
en aan de hand van de huisnummers kan je precies zien hoe de wijk in elkaar zit.
even nafietsen..

sommige bezorgers willen bij alles bij de hand worden genomen. :D

wil je niet zelf nadenken en dat een ander het voor je regelt.
ga dan bij postnl postbezorgen.
wordt de route door een ander voor je bepaalt.
maar dan niet klagen als je onderweg foutsorteringen tegenkomt ( menselijk) en je
terug moet lopen..

Re: Sandd Bode loopvolgorde straten voor vervanger

30
postboy schreef:De huisnummering begint altijd aan die kant van de straat die het dichtst bij het centrum ligt.
Dat is niet altijd het geval. Een tegenvoorbeeld is de Spoorsingel in Rotterdam,
met oplopende nummers richting centrum.
Wat doe je met straten die dwars lopen op de richting waarin het centrum zich bevindt?
cron