Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

21
ik loop post voor reli post en m`n post werd ook erg laat bezorgd,rond 23.00 uur.dus ik werd net wakker staan er 7 kratten voor m`n deur.dus ik ga straks bellen dat ik alles nog moet sorteren en dan pas kan lopen en dat ik het vandaag dus niet ga redden met bezorgen omdat ik vanmiddag wat anders moet gaan doen,niet mijn fout dat ze veeel te laat zijn.zo maar eventjes bellen.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

22
sandd heeft me net gebeld ik stond met dochter bij school ze vroegen of ik inmiddels mijn post al had. dus ik zo ik sta nu bij school van mijn dochter ik belje zodra ik in de kelder heb gekeken ( ik dacht mischien zijn ze vroeg gebracht) heelaas nog niets dus ik weer terug gebeld en kreeg tuurlijk de voismail heb gelijk maar achter gelaten dat ik dus nog niets heb ontvangen. ik ga het nooit meer redden als ik vandaag nog moet sorteren en lopen en dochter om 12:00 uitschool om te eten weer weg brengen en om kwart over 3 is ze weer vrij. mijn man is vanavond ook laat thuis die heeft dubbele dienst dus die zie ik pas vanavond om uur of 23:00 als ik geluk heb. en met een peuter van net 5 de post lopen is voor een klein stukje leuk maar niet als je je heele wijk nog moet lopen en op de lijst stond dat ik best veel zou hebben vandaag. kort om stressssssss
hoop dat het goed woord opgelost wand ik maak me er echt zorgen om.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

23
patrick41 schreef:ik loop post voor reli post en m`n post werd ook erg laat bezorgd,rond 23.00 uur.dus ik werd net wakker staan er 7 kratten voor m`n deur.dus ik ga straks bellen dat ik alles nog moet sorteren en dan pas kan lopen en dat ik het vandaag dus niet ga redden met bezorgen omdat ik vanmiddag wat anders moet gaan doen,niet mijn fout dat ze veeel te laat zijn.zo maar eventjes bellen.
Zo laat nog, zonder aankondiging? Dat vind ik echt niet kunnen!
(Zijn ze soms bij PostNL in de leer of zo?)

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

29
ja als ik het morgen zou mogen lopen is er ook geen probleem meer dan loop ik het gewoon morgen ochtend dat zou ik op dit moment liever hebben als dat ik nu zo alles in elkaar moet proppen. ze hebben me nog niet terug gebeld en ook nog geen post wagen tezien dus ik denk dat ze idd een probleem hebben bij sandd zelf. zeker als ik hier nu hoor dat er meer problemen hebben. laat me dan maar morgen bezorgen. hoop dat de klanten er niet te boos over zullen zijn. zitten toch van de belastingdienst en bank afschifte ook tussen.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

30
opdedeurmat.nl schreef:
patrick41 schreef:ik loop post voor reli post en m`n post werd ook erg laat bezorgd,rond 23.00 uur.dus ik werd net wakker staan er 7 kratten voor m`n deur.dus ik ga straks bellen dat ik alles nog moet sorteren en dan pas kan lopen en dat ik het vandaag dus niet ga redden met bezorgen omdat ik vanmiddag wat anders moet gaan doen,niet mijn fout dat ze veeel te laat zijn.zo maar eventjes bellen.
Zo laat nog, zonder aankondiging? Dat vind ik echt niet kunnen!
(Zijn ze soms bij PostNL in de leer of zo?)
:lol: Bij ons zijn ze hooguit een half uur later dan afgesproken zonder aankondiging. Vele uren te laat is nog nooit voorgekomen.

Het is natuurlijk mogelijk dat der chauffeur autopech heeft gekregen en geen vervangend vervoer heeft kunnen regelen, of (dat is mij ooit eens gebeurd in m'n VSP-tijd) dat ze zich in het huisnummer vergist hadden en bij het verkeerde adres hadden afgeleverd.
cron