post nog niet bij me thuis bezorgd?????

1
ik snap er geen bal van. normaal woord altijd rond 17:00 bij mij de post bezorgd ( laat ik weet het ik ben altijd de laaste op de route) nooit geen omkijken naar en na het eten haal ik het uit de kelder en ga het sorteren maar mijn oude kratten stonden ernog en er was dus geen nieuwe post bezorgd? heb al geprobeerd te mailen en bellen maar ja er is nu niemand meer op hoofd kantoor wat moet ik nu?
ik heb dit nog nooit mee gemaakt zoudenze me zijn vergeten? dat kan toch haast niet?? is er een nr dat ik kan bellen om iemand aan de tel te krijgen of iets wand hier ga ik slecht van slapen vanacht dat weet ik nu al. als ze de post morgen pas komen brengen moet ik het als een gek soorteren en lopen das geen doen ik heb een kindje en ik liep altijd onder haar schooltijd... heb ik weer hoor. pisss

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

3
Desiree1981 schreef:het is ondertussen al 20:07 geloof nooit dat het nog komt.
Dat denk ik ook niet, er is vast iets fout gegaan. Balen Deisree, je kunt nu vast niemand meer bereiken :( Morgenochtend maar bellen en erbij zeggen dat jij erdoor in de problemen komt, misschien kan iemand je nog helpen, of is er een andere mouw aan te passen. Toch maar lekker gaan slapen. Ik slaap al jaren slecht, maar er is nog nooit een probleem door opgelost ;-)

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

4
Ik heb dit de eerste weken gehad omdat geen enkele chauffeur mijn adres kon vinden.
Op het laatst heb ik heel specifieke gegevens voor navigatie achtergelaten (en nog gaat het
fout als er een uitzendchauffeur invalt).

Ik heb vaak de berichtendienst ingesproken en dan werd de post inderdaad
helaas pas de volgende ochtend bezorgd, met de "calamiteitenrit" zoals die noemen.
Je moet ook beslist niet wachten met bellen tot de volgende ochtend maar direct proberen of er een antwoorddienst is.

Sterkte!

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

5
Oeps! Misschien komen ze nog. Hier was er ook vertraging. Maar niet zolang. Anders morgenochtend meteen om 9 uur bellen. Anders moeten ze er maar rekening mee houden dat je het morgen hierdoor niet afkrijgt. Misschien mag je daarvoor in de plaats een deel op woensdag lopen? Het is hun fout hoor.

Probeer er verder maar niet mee te zitten. Als jij hierdoor in de problemen komt (en jij geen hulp kunt regelen) dan moeten zij maar iets verzinnen.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

8
@Desiree1981

Heb je de voicemail ingesproken?
"Met desiree, wijk .... Waar blijft de Post!!?

Wordt het vast morgen nabezorgd. Kijk of het veel is, red je het niet met
sorteren en bezorgen op 1 dag, gewoon bellen met je coordinator.

Als het een fout vanuit sandd is dan zullen ze ook met een schappelijke oplossing Moeten komen.

bijvoorbeeld.. morgen sorteren , probeer zoveel mogelijk te bezorgen en wat niet lukt .. doe je woensdag (Y)
samen met alle doosjes.. die zou ik sowieso even links laten liggen. Heb je nog de hele week voor!

Geniet nu lekker van je vrije avond! velen zullen zich nog suf aan het sorteren zijn.
:?

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

9
ja ik heb idd voismail van hen en mijn coordinator in gesproken en heb gemaild en idd bij voismail mijn naam en wijk nr vermeld. ik ga idd maar even lekker van mijn vrije avond genieten dan maar. eenige wat ik kan bedenken is dat ze mijn vrijedag van volgende maand met deze maand hebben verwisseld maar heb net het mailtje op gezocht waar ik in vrij vroeg ( heb volgende maand dagje vrij gevraagd) maar in dat mailtje staat duidelijk aanvraag voor oktober in dus lijkt me sterk dat ze dat verward hebben heb voor de zekerheid het mailtje maar weer even boven water gehaald mochten ze het daar op gooie morgen dan kan ik ze zo het tegendeel bewijzen met het mailtje ik bewaar altijd al mijn sandd mailtjes ook die ik zelf heb verzonden naar ze. dus meer kan ik echt echt niet doen dus dan maar van mijn avond genieten nu en hopen dat morgen geen stress dag woord door dit gedoe.
fijne avond jullie en heel erg bedankt voor jullie snelle reacties. ben blij dat ik hier met jullie gelijk kan kletsen als er iets niet goed gaat of als ik vragen heb. bedankt collega's :)
cron