Re: Sandd postbezorgers forum

14
Je kunt ook via dit forum een email sturen. Heb ik ook gedaan. Ook geen antwoord.
Misschien wil hij het forum een stille dood laten sterven. Maar het is levend. Er wordt nog steeds info uitgewisseld. Er waren destijds wel periodes met wat ruzietjea of gemopper, maar dat is inmiddels allang voorbij. Misschien heeft hij toen zijn interesse verlorwn? Allemaal speculatie.

Was hier niet iemand met kennis van fora of ict-kennis? Was dat niet Jandegraaf. Die kan dan misschien beheerder worden als hij dat zou willen.

Maar dan moet hij wel reageren.

Re: Sandd postbezorgers forum

15
Slagvaardige mijn capaciteiten zijn redelijk hoog maar rijken niet zo ver om als beheerder van dit forum te fungeren.
heb namelijk nu al een vooringenomen oordeel over sommige forumleden en dit kan nooit goed werken.
maar toch bedankt in het door U uitgesproken vertrouwen in mij en ik hoop van ganser harte dat Ief vandaag of morgen weer opduikt en dit forum weer gaat beheren zoals hij of zij dat tot voor kort perfect heeft gedaan

Re: Sandd postbezorgers forum

17
RedSquirrel schreef:De meeste van dit soort fora blijven bestaan zolang de reclame-inkomsten de kosten nog dekken. :mrgreen:
Je kan er zeker van zijn: de reclame-inkomsten zullen de kosten van een forum of andere website tegenwoordig absoluut niet dekken. Dat mocht misschien 10 jaar geleden nog baten maar heden al lang niet meer.
Onder de 60 euro per jaar vind je geen betrouwbare webspace plus domeinnaam die de noodzakelijke technische faciliteiten biedt om een forum te draaien (b.v. MySQL database).
Om 60 euro reclame-inkomsten binnen te halen zou je 1.200 euro omzet per jaar uit reclame moeten genereren, op basis van 5% commissie wat heden nauwelijks meer betaald wordt.
Onmogelijk!

Ik weet waar ik het over heb - daarom ben ik postbezorger geworden want dat pakt financiel tenminste nog iets beter uit :lol: (ook al ben ik een week geleden gestopt).

Re: Sandd postbezorgers forum

20
Ik heb een sms gestuurd naar het 06-nummer dat bij de Whois informatie te vinden is. Maar nog steeds geen reactie.

Ik zou zeggen... graag of niet...

Er is nog een forum, die helaas niet meer zoveel gebruikt werd toen mensen hier naartoe gingen. Dat was een heel levendig forum, met veel info. Weliswaar meer voor mensen van Sandd en onderaannemers en VSP enz., maar waarom zouden mensen van Postnl daar ook niet naartoe kunnen. En anders hier maar in het algemene deel posten en lezen.

Hier is de link naar het andere forum:

http://bezorgersweb.forum2go.nl/
cron