Re: Makkelijk bezorgen met grote enveloppen

3
Heb ze ook bezorgd en me verwonderd om de adressering.
Vele waren aan de vorige bewoners geadresseerd, en ook aan erfgenamen etc.
Je verwacht dat de overheid weet wie waar woont maar deze keer kwamen er veel klachten over de te naamstelling.
Sommige waren gekwetst omdat ze als erfgenamen waren aangeschreven.

Re: Makkelijk bezorgen met grote enveloppen

5
@Doro: als je meer dan 1 huis bezit mag je ook nog eens lekker zelf uitzoeken welk label voor welk huis is bedoeld.
Verschillende mensen op mijn galerij hebben een tweede flat in een ander gebouw, die ze verhuren aan studenten.
Ik hoorde dat het totaal niet duidelijk is welk label voor welke bezitting is afgegeven.

Re: Makkelijk bezorgen met grote enveloppen

8
Die enveloppen heb ik ook bezorgd. Die namen en gegevens bleken dus niet altijd te kloppen? Vervelend als je niet weet voor welk pand dat label bedoeld is. Nog vervelender is het als de brief gericht is aan de heer... maar als die heer inmiddels overleden is. Zeker als dat pas gebeurd is. Maar de gemeente kan niet weten of je inmiddels geïsoleerd hebt. Je hoeft dat immers niet op te geven. Ik hoefde ook niet op te geven dat mijn dak al geïsoleerd is. Hebben we zelf gedaan met steenwol. Brr, dat spul gaf veel jeuk en gehoest. Er staat ook bij dat het mogelijk is dat het energielabel inmiddels anders kan zijn. Je kunt dan een definitief label aanvragen. Zelf vraag ik dat pas aan als dit jaar op de 1e verdieping aan de achterkant 2 nieuwe kozijnen met dubbel glas zijn geplaatst. Dan is het geen F label meer maar een...label. Volgend jaar of nog later (hangt van de financiën af) laat ik dat aan de voorkant doen. Alleen aan de achterkant is al duur genoeg) en dan wordt het label ook weer gunstiger.
cron