Re: Retouren zelf verwerken?
21Vandaag een brief gekregen dat ze alle retouren gaan controleren. Als je ze niet goed verwerkt bellen ze je op om te vertellen wat je anders moet doen.
Ja zo hoort het ook zoals jij het doet.jandegraaf schreef:ze kunnenlullen wat ze willen: een poststuk met een andere wijk code en de straat komt in mijn wijk niet voor dat is een FOUTSORTERING. (geen sticker)
: een poststuk met mijn wijk code erop maar de straat komt in mijn wijk niet voor dat is een RETOUR er gaat een sticker op met onderaan de vermelding FOUTE WIJK CODE erop
: een poststuk dat geweigerd wordt , brievenbus vol of niet aanwezig , niet in de brievenbus past (na een keer aanbellen) niet thuis is ook een RETOUR ook een sticker erop met de juiste vermelding.
zo heb ik het al jaren gedaan en er nog nooit een klacht over gehad.
iedereen een pr. weekend en groetjes van Jan
Terug naar “Opmerkingen & Klachten”