aanlevering van post in vuile kratten

1
heb al een paar keer bij het afmelden in het vakje opmerkingen gevraagd of er niet eens wat gedaan kan worden aan de vuile buitenkant van de kratten waarin de post wordt aangeleverd.
nog steeds geen reactie van Sandd ontvangen ( had ook niet anders verwacht )
ze zijn te vuil om in huis te hebben het zijn gewoon grote bacterie kratten.
bent U het met mijn eens klaag er dan ook over.

Re: aanlevering van post in vuile kratten

2
vandaag reactie van Sandd gekregen

Hallo Jan,

De actie is al uitgezet bij transport, de vieze kratjes zullen uit het proces gehaald worden en ook worden schoongemaakt. Deze actie ligt dus bij afdeling transport. Mocht dit in de toekomst vaker voor komen laat het me dan weer even weten, zodat ik ze hier op aan kan spreken.

Re: aanlevering van post in vuile kratten

3
Dit probleem wordt veroorzaakt door de bezorgers zelf. Ik ben chauffeur en krijg regelmatig vuile kratten terug die ik enkele dagen eerder (redelijk) schoon heb afgeleverd.

Zand, modder, verfresten, kauwgom. allerlei tuinafval enzovoort. Het toppunt is dat er enkele keren zelfs urine van katten en/of honden in de kratten zit...

Ik ben het met je eens dat Sandd vuile kratten moet schoonmaken voordat ze opnieuw gebruikt worden, maar als bezorgers (en huisdieren) ze niet meer misbruiken voor andere doeleinden, is het probleem opgelost.

Re: aanlevering van post in vuile kratten

6
jandegraaf schreef:Survivor

bij mij gaat het erom dat de meeste kratten die bij mij geleverd worden aan de buiten kant aan de horizontale randen erg vuil zelfs smerig zijn.
99,9% van de kratten is aan de binnenkant redelijk schoon
De vervuiling die ik beschreef geldt zowel voor de binnen- als de buitenkant van de kratten. Wat betreft de buitenkant is het vooral een probleem wanneer bezorgers de kratten 's ochtends of zelfs een dag voor aanlevering van de post al buiten zetten. Na een flinke regenbui verdampt het water en blijft die smurrie op de kratten achter.
cron