Re: Presentje

21
slagvaardige schreef:Dus in werkelijkheid had je geen oprotcadeautje van PS gekregen. Postservice en cadeautjes?

Ik vond het al raar!

:mrgreen:
Nee joh, dat verbeeldde ik me maar. Zelfs een overschot aan retouren zouden ze niet uitdelen, nog eerder stiekem zelf houden
:-)

Re: Presentje

22
Ik wist niet dat er bij ons op het darrepie zoveel mensen een nespresso apparaat hadden. Zelfs mensen zonder zo'n apparaat (ik bijvoorbeeld haha) kregen er een. (Y)

Toch half uurtje meertijd mogen noteren. Goedgekeurd gelukkig.

We hebben nu trouwens een senseo apparaat op het depot mogen nemen. Ons depot is verhuisd naar een gebouw dat bij een kinderspeelterrein/gebouw/hal hoort en daar mochten we wel een koffiezetapparaat neerzetten.

Ik zal morgen een waterkoker meenemen voor de theedrinkers. Ik heb er toch nog eentje over. (Y)

Vanwege brandgevaar mag het nergens bij de andere depots. Hier gelukkig wel. De eigenaar van het gebouw vind het prima.

Re: Presentje

23
slagvaardige schreef:Ik wist niet dat er bij ons op het darrepie zoveel mensen een nespresso apparaat hadden. Zelfs mensen zonder zo'n apparaat (ik bijvoorbeeld haha) kregen er een. (Y)

Toch half uurtje meertijd mogen noteren. Goedgekeurd gelukkig.

We hebben nu trouwens een senseo apparaat op het depot mogen nemen. Ons depot is verhuisd naar een gebouw dat bij een kinderspeelterrein/gebouw/hal hoort en daar mochten we wel een koffiezetapparaat neerzetten.

Ik zal morgen een waterkoker meenemen voor de theedrinkers. Ik heb er toch nog eentje over. (Y)

Vanwege brandgevaar mag het nergens bij de andere depots. Hier gelukkig wel. De eigenaar van het gebouw vind het prima.
Misschien dat ze (marketingmensen) hopen dat mensen vanwege dat doosje een apparaat aanschaffen?
Fijn, dat nieuwe depot met warmedrankenmogelijkheid. Wellicht in de winter zelfs enigszins verwarmd wachten op de post? En niet te vergeten: er mag dan vast ook een stoel staan! Bij de krant hadden ze dat ook, wat een luxe als je niks meer gewend bent!

Re: Presentje

24
Onze PETterd heeft zelfs al een rond tafeltje en een paar klapstoeltjes neergezet in een hoekje bij het raam. Ik heb geen verwarming kunnen spotten.

Maar zo'n hok is gauw warm.

Enige lastige is wel de ingang. De rolcontainers kunnen niet naar binnen. Dus we moeten de zakken naar binnen gooien. Oeps.

En als we ons vervelen kunnen we misschien wel lekker in de speelhal binnen spelen. :lol:
cron