Re: weer geen bezorgbonnen

11
hallo bij mij ook weer geen bezorgbon( 10dec) en voor 6dec was er ook geen
die heb ik bij de post voor vandaag gehad
mijn vraag is of het bij jullie ook wel voorkomt dat op de planning staat dat je
bv 33kg zult krijgen en je krijgt er 29.9kg ? dus net geen herlaadvergoeding(bij 30kg)
net eender als bij choc letters van sponsor Loterij(bij 30stuks ekstra vergoeding)
dus net geen 30 letters
week erna kreeg ik te maken met kalenders die niet door sommige brievenbussen konden
nou dan moet je ook aanbellen en duurt het allemaal langer(maar geen ekstra vergoeding hoor
groetjes :roll: :?:

Re: weer geen bezorgbonnen

12
anne schreef:Ik had gisteren ook geen bezorgbonnen erbij zitten. En ook niet van de bezorgdag van 7 december jl. Ik heb die van afgelopen dinsdag doorgemailed gekregen, en wanneer die er van vandaag op het depot is gekomen, dan wordt die ook doorgemailed. Zo krijg ik toch de gegevens binnen. (Y)

Inderdaad wel vervelend, dat nu bij regelmaat de bezorgbonnen ontbreken, maar mijn bezorgmanager zei, dat dit ook komt, omdat door de stakingen bij TNT, er opeens nog weer poststukken in de Sanddbakken worden meegegeven, en dat moet dan nog weer verwerkt worden...
Ben er effe uitgeweest, maar inderdaad hier ook bijna continu gemekker met die bezorgbonnen. Dan kunnen er nu wel stukken van TNT bijzitten, maar dat noem ik geen "Technische Storing", wees dan gewoon eerlijk naar je bezorgers toe, dat wordt meer gewaardeerd, denk ik. Buiten dat; ik maakte het ook al geregeld mee buiten alle TNT-perikelen om hoor.... Dus of het nou echt aan die stakingen ligt...?

Re: weer geen bezorgbonnen

13
gebdr schreef:week erna kreeg ik te maken met kalenders die niet door sommige brievenbussen konden
nou dan moet je ook aanbellen en duurt het allemaal langer(maar geen ekstra vergoeding hoor
groetjes :roll: :?:

Aanbellen hoeft nooit bij Sanddpost. Sanddpost moet door de normale brievenbussen passen, en anders gaat het gewoon retour. Wanneer mensen voor een ander formaat brievenbus kiezen, dat niet voldoet aan de normale afmetingen, waardoor de agenda o.i.d., niet erdoor kan, dan is dat een probleem voor hun, niet voor de bezorger.

Re: weer geen bezorgbonnen

15
elisa schreef:En...tnt poststukken horen bij de dagpost dus let op! Wel een gezoek nu omdat erveel tussen zitten.

Hoe bedoel je dat dan? Dagpost.... :? Die TNT stukken als Sanddbezorger eruit zoeken en direct bezorgen?
Let wel: ik werk voor Sandd, niet voor TNT.
Sandd heeft de dinsdag en vrijdag als bezorgdagen, en als er dan nu TNT stukken tussen zitten, dan bezorg ik die pas op de bezorgdag van Sandd, en niet direct.

Re: weer geen bezorgbonnen

17
@Elisa:

Oké, het daagt in het zuiden.. :lol: ;)

Vandaag zaten de bezorgbonnen er weer bij, en voor a.s. vrijdag weer voor beide wijken samen zo;n 900 poststukken in de planning...oef...
Van afgelopen vrijdag nog geen bezorgbonnen ontvangen, maar ik het al een mailtje gestuurd aan mijn bezorgmanager, of het doorgemailed kan worden. :? ;)

ik ga verder met sorteren.

Re: weer geen bezorgbonnen

18
Ja voor as vrijdag hier 800 stuks gemiddeld per wijk hoorde ik van depot hier in het verre oosten ! :D

Wij kregen wel bonnen afgelopen vrijdag erbij met die van 7 dec dus dat kwam goed.

Ze vroegen om invalwijk ik zei,ok alleen voor de dinsdag anders red ik dat nooit! Dan zou ik 4 wijken moeten doen pff ipv de 3 normaal.
cron