Re: weer een klacht...

122
Wel als het structureel gebeurd.
Nu nog steeds geen post binnen van Sandd. Zal me niks verbazen als het gewoon wordt opgespaard en vrijdag of zaterdag pas komt (samen met de tweede lichting dus).
Waarom heeft Sandd dan vaste bezorgdagen als het toch een dag later kan komen? Niet dat wij van PostNL nou precies alles op de juiste dag bezorgen, maar wij brengen in ieder geval vaker rond dan Sandd. En dus is het helemaal vervelend als je niet meer van de vaste Sandd dagen aan kan.

Re: weer een klacht...

126
elisa schreef:Muggezifter....dat hebben we hier ook wel maar ik ga geen klacht indienen, het gaat wel om een collega en die fraudeert teminste niet.
Hij of zij bezorgen de Sandd post ook dag later is dat zon ramp?
"muggenzifter"muts" ???
Ook een collega?! die zelfstandig de post een dag later bezorgd is FOUT bezig en fraudeert wel degelijk door post achter te houden tot de volgende dag.
Dit word van 1 dag tot een week tot de kliko en dan zijn de rapen gaar dat er niet eerder is ingegrepen (lees=melding gemaakt)
Een collega met mooie ogen die zou het mogen, die trien van wijk X is een engerd die gaan we "aangeven".. (Y)

Re: weer een klacht...

127
Deezers schreef:Niet dat wij van PostNL nou precies alles op de juiste dag bezorgen, maar wij brengen in ieder geval vaker rond dan Sandd.
Dus je geeft toe dat je zelf ook weleens te laat bent, maar dat vind je minder erg omdat je vaker bezorgt? :roll:
Deezers schreef:En dus is het helemaal vervelend als je niet meer van de vaste Sandd dagen aan kan.
Waarom? Raak je dan in de war? :shock: Ik ben met Elisa eens dat dit best lijkt op collega's pesten.

Ik bezorg ook wel eens op zaterdag als ik er niet doorkom. Ik doe m'n best maar het blijft maar een bijverdienste, ik heb ook nog andere dingen te doen. In het begin heb ik dat wel gemeld aan mijn coördinator en die vond het best. Eigenlijk zijn ze vooral kritisch over de tijdschriften want daarop wordt gewacht.

Re: weer een klacht...

130
Uiteindelijk kreeg ik de post van dinsdag (die dus al maandag wordt aangeleverd bij de bezorger!) pas vanmorgen binnen. Ruim twee dagen te laat dus. En daar zaten onder andere tijdschriften bij (waar ik inderdaad wel op wacht). En dat is al de tiende keer dit jaar ofzo.

Aangezien Sandd tegenwoordig steeds meer post bezorgd (Belastingsdienst, tijdschriften etc.) is het erg fijn als je een bezorger hebt die gewoon op de vaste dagen komt, en niet zelf gaat bepalen wanneer het hem of haar het beste uitkomt (juist omdat Sandd maar twee keer bezorgd is het misschien voor veel bezorgers aanlokkelijk om alles op te sparen om maar één keer te hoeven lopen).

Ik kan als ontvanger niet kiezen met welke partij het komt. Vroeger had je één postbedrijf, nu meer...

Vrees dus dat de post van morgen ook pas weer zaterdagmiddag bezorgd wordt.
cron