Dat zou alleen haalbaar zijn bij erg weinig post, en dat komt tegenwoordig niet vaak meer voor. Opschuiven tot de volgende bezorgdag betekent nog meer sorteer- en bezorgwerk.Deezers schreef:(juist omdat Sandd maar twee keer bezorgd is het misschien voor veel bezorgers aanlokkelijk om alles op te sparen om maar één keer te hoeven lopen)
Re: weer een klacht...
13288CE schreef:Valt dat ook onder het kopje "klachten"Tobo2011 schreef: Hey 88CE...u leeft nog!
off-topic nu doe ik het weer
Re: weer een klacht...
133Volgens mij valt dit niet onder 'klachten'. Er staat nergens een klacht in het stukje. Dus wat moeten we hiermee.
Re: weer een klacht...
134Accepteren en er niet van wakker liggenpostbode7 schreef:Dus wat moeten we hiermee.
Re: weer een klacht...
136Ik heb het met mijn depotmanager er over gehad, te vroeg of te laat bezorgen. Wat mijn depotmanager betreft, kan te laat bezorgen niet, dit levert klachten op van de klanten. Te vroeg bezorgen, laat mijn depotmanager oogsluikend toe, omdat dit geen klachten opleverd.
Re: weer een klacht...
137Ja dat kan ik me voorstellen, te vroeg geeft idd minder of geen klachten. Dat ze daar niet moeilijk over doen is alleen maar tof toch op je depot, hier mag het niet trouwens.
Re: weer een klacht...
138Elke klacht is er 1 teveel , waarom niet met z'n alle aan de afspraken houden.
Re: weer een klacht...
139Daar heb je gelijk in maar niks is te voorspellen! Het kan altijd voorkomen dat er iets gebeurd!bezorger schreef:Elke klacht is er 1 teveel , waarom niet met z'n alle aan de afspraken houden.
Re: weer een klacht...
140Interessante uitspraak bezorger
Je kan klagen om het klagen zelf of klagen dat een klacht niet word beoordeeld als klacht.
Lees het forum eens door, de meeste "klachten" zijn met een knipoog zelf op te lossen, het interessante hier aan is dan.
"Waarom niet met z'n alle aan de afspraken houden."
De vraag blijft dan, WIE houdt zich niet aan de afspra(a)k(en) ? (= je gelijk halen)
We blijven tenslotte Nederlanders
Je kan klagen om het klagen zelf of klagen dat een klacht niet word beoordeeld als klacht.
Lees het forum eens door, de meeste "klachten" zijn met een knipoog zelf op te lossen, het interessante hier aan is dan.
"Waarom niet met z'n alle aan de afspraken houden."
De vraag blijft dan, WIE houdt zich niet aan de afspra(a)k(en) ? (= je gelijk halen)
We blijven tenslotte Nederlanders