Re: Over hekjes stappen.

12
verzendenenontvangen schreef:Bij de opleiding van PostNL werd mij geleerd dat het wel mag maar als er mensen bij zijn dat je daar terughoudend mee om moet gaan.
Haha, mij is geleerd (door mezelf hoor): als er mensen bij zijn hebben ze een keus: het tuinhekje even voor me opendoen of de post (en reclame) even vasthouden, zodat ik het tuinhekje open kan doen :-)

Re: Over hekjes stappen.

16
@Redsquirrel

Er zijn steeds weer nieuwere bezorgers. Dus onderwerpen worden herhaald.
maar je mag Natuurlijk wel Nieuwe topics openen. Graag!

@vzo

ik had het graag willen zien vzo, jij in opleiding en een postbode die je voordoet
hoe hij/zij over de hekjes springt :lol:

Re: Over hekjes stappen.

19
Soms is de tuin zodanig klein dat je er overheen kunt stappen en niets beschadigd of wat dan ook. Je hebt soms ook aan het einde dat je over de stoep heen kunt lopen zonder dat je voor raam jezelf staat te showen. Maar sommige mensen gunnen de postbezorger niet wat tijd dus zetten ze er een bloempot met stekels er neer...Kaktus....

Re: Over hekjes stappen.

20
Zo doe ik het ook, zonder te weten: kort als het kan, en als er iemand staat, loop ik om! :mrgreen: Soms is het paadje zó breed onder een raam, dat ik er gewoon langs loop! Ik kijk alleen nóóóít naar binnen! Ik stap over lage hegjes, als het zeker is dat ik niks beschadig. Als mensen dat niet willen, moeten ze wat in de weg zetten. :lol: Met fietsen doe ik dat ook: als er genoeg ruimte is, fiets ik tot aan de deur.. Staat er een auto, dan stap ik af. Het is me vroeger een keer overkomen toen ik nog de krant bezorgde dat ik iets te laat afstapte, dat er mensen zijn die boos uit hun huis rennen. Nu ik bij Sandd werk, al 8 jaar, is me dat nog nooit overkomen!
cron