Re: Dit gaat over postnl

11
Jette schreef:Dit geldt ook niet voor Area NO...bij ons blijft incidenteel wel eens een wijk staan, maar dat lossen we gezamenlijk op.
Wordt keurig uitbetaald.

Een gefrustreerde ex-werknemer... alles wat eruit komt, moet je met een grote korrel zout nemen.
Laat hij zijn energie maar stoppen in het vinden van een andere baan....doet ie nog wat zinvols.

En de andere postbedrijven kunnen er ook wat van.
Laatst vond mijn moeder een bundel post in de struiken...met het frankeerstempel van sandd erop!

Ik denk ook dat het aan de regio ligt waar je woont.
In de Randstad zijn de problemen mbt de kwaliteit van de postbezorging groter dan bij ons.
En het heeft natuurlijk ook met je eigen instelling te maken.
Ik weet overigens uit ervaring dat dit soort incidenten niet tot PostNL beperkt blijven. Maar wanneer er problemen zijn met niet bezorgde post wordt er automatisch naar ons gewezen. Terwijl in dat filmpje van TVWest over dit item ook iemand klaagde over niet ontvangen belastingaanslagen, en die worden tegenwoordig bijna allemaal door Sandd bezorgd. En als iemand post in de struiken vind is het ook niet zonder meer te zeggen van welke bezorger het afkomstig is. Steeds vaker kom ik post tegen met alleen de frankeeraanduiding Port Betaald, of met tegenstrijdige informatie, bijv. een sorteercode van Sandd onder de adresregel maar wel rechtsboven de tekst PostNL port betaald. Dan is er gewoon iemand oude enveloppen aan het opmaken.

Dus om nu te zeggen "afzenders, breng uw post maar naar Sandd, want daar gebeuren dit soort dingen niet" is een beetje kort door de bocht!

Re: Dit gaat over postnl

14
@postbode7

ieder buitelt over elkaar heen....
ik ben het met je eens!
postnl mag de reclame houden en stuur de Kampioen en de Veronica maar naar Sandd.
we zullen deze met warmte ontvangen en bezorgen... toch postbode7? :lol:

ps.. @ Newman, Jette
waar gewerkt wordt , worden fouten gemaakt, natuurlijk gebeurd dit ook bij Sandd. ;)

Re: Dit gaat over postnl

15
postbode21 schreef:@postbode7

ieder buitelt over elkaar heen....
ik ben het met je eens!
postnl mag de reclame houden en stuur de Kampioen en de Veronica maar naar Sandd.
we zullen deze met warmte ontvangen en bezorgen... toch postbode7? :lol:

ps.. @ Newman, Jette
waar gewerkt wordt , worden fouten gemaakt, natuurlijk gebeurd dit ook bij Sandd. ;)
Tja, maar bundels in sloten en afvalcontainers vallen niet echt meer onder de noemer "menselijke fouten", wat mij betreft.

Re: Dit gaat over postnl

16
Newman schreef: Tja, maar bundels in sloten en afvalcontainers vallen niet echt meer onder de noemer "menselijke fouten", wat mij betreft.
Tuurlijk wel.. pakketje valt uit een overvolle fietstas en vervolgens gooit een voorbijganger, die denkt een goede burger te zijn, het in een container. Gebeurt zo vaak! :lol:
postbode21 schreef:@postbode7
postnl mag de reclame houden en stuur de Kampioen en de Veronica maar naar Sandd.
we zullen deze met warmte ontvangen en bezorgen...
:shock: Nou ik niet hoor! Ik heb die dingen bij DHL bezorgd en ze zijn erg zwaar en dik. En meer dan 60 kg post kan ik niet in één keer vervoeren. Met de Veronica gidsen erbij zou ik dan twee keer op en neer moeten rijden. En dat voor weinig extra inkomsten.

Re: Dit gaat over postnl

18
Jette schreef:
En de andere postbedrijven kunnen er ook wat van.
Laatst vond mijn moeder een bundel post in de struiken...met het frankeerstempel van sandd erop!
Niet iedereen van Sandd doet dat hoor! er zijn mensen die gewoon willen werken voor het geld, dat mensen daar geen zin in hebben... tja dan moeten ze geen postbezorger worden.

trouwens heel zelde dat het gebeurt maar post ken ook uit je tas vallen, dat heb ik wel gemerkt toen ik te hard door een bocht ging :lol: *plof* en daar ligt je eerste straat aan post op de grond :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Dit gaat over postnl

19
@har

lag het wel in de juiste straat...... dan was je al een heel eind op weg :lol:
die jette toch... post in de struiken van sandd!


post in de struiken met het frankeerstempel van postnl....
kan ook van sannd bezorger/ reli/ van straten ( bestaat deze nog) of van post nl zijn..

bij elk bedrijf werken goede en minder goede mensen.. ;)

Re: Dit gaat over postnl

20
postbode21 schreef:@har

lag het wel in de juiste straat...... dan was je al een heel eind op weg :lol:
die jette toch... post in de struiken van sandd!


post in de struiken met het frankeerstempel van postnl....
kan ook van sannd bezorger/ reli/ van straten ( bestaat deze nog) of van post nl zijn..

bij elk bedrijf werken goede en minder goede mensen.. ;)
haha nou ik moest nog 1 bocht door om bij de juiste straat te komen, maar had het stapeltje post al in me handen want ja uitgerekend de eerste straat lag in die bocht haha! :)

trouwens, het komt bij mij wel eens voor dat ik tijdens het sorteren post van postnl tegenkomt en daar zit dan een sticker op van sandd. :mrgreen: dusjah ken dan lullig zijn stickertje erafhalen maar nee heb het gewoon netjes bezorgd!

idd! bij elk bedrijf werken er wel goede en minder goede mensen (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron