Ik weet overigens uit ervaring dat dit soort incidenten niet tot PostNL beperkt blijven. Maar wanneer er problemen zijn met niet bezorgde post wordt er automatisch naar ons gewezen. Terwijl in dat filmpje van TVWest over dit item ook iemand klaagde over niet ontvangen belastingaanslagen, en die worden tegenwoordig bijna allemaal door Sandd bezorgd. En als iemand post in de struiken vind is het ook niet zonder meer te zeggen van welke bezorger het afkomstig is. Steeds vaker kom ik post tegen met alleen de frankeeraanduiding Port Betaald, of met tegenstrijdige informatie, bijv. een sorteercode van Sandd onder de adresregel maar wel rechtsboven de tekst PostNL port betaald. Dan is er gewoon iemand oude enveloppen aan het opmaken.Jette schreef:Dit geldt ook niet voor Area NO...bij ons blijft incidenteel wel eens een wijk staan, maar dat lossen we gezamenlijk op.
Wordt keurig uitbetaald.
Een gefrustreerde ex-werknemer... alles wat eruit komt, moet je met een grote korrel zout nemen.
Laat hij zijn energie maar stoppen in het vinden van een andere baan....doet ie nog wat zinvols.
En de andere postbedrijven kunnen er ook wat van.
Laatst vond mijn moeder een bundel post in de struiken...met het frankeerstempel van sandd erop!
Ik denk ook dat het aan de regio ligt waar je woont.
In de Randstad zijn de problemen mbt de kwaliteit van de postbezorging groter dan bij ons.
En het heeft natuurlijk ook met je eigen instelling te maken.
Dus om nu te zeggen "afzenders, breng uw post maar naar Sandd, want daar gebeuren dit soort dingen niet" is een beetje kort door de bocht!