Re: Leveren op sorteerdag

51
Neem die brieven met een korreltje zout.
Er staat gewoon
"om de reden dat wij vrij hebben, hebben wij geen zin om te controleren, verstier onze vrije dag niet en doe je best'´
Als er nu staat dat je extra betaald word moet je je pas zorgen gaan maken.

Re: Leveren op sorteerdag

56
Ja, lachen.

"Geachte klant, wij hebben een incident uitgezet.
Echter, wij bieden de bezorger 4 cent voor het bezorgen van uw post, dat betekent 18 seconden per brievenbus. Voor het sorteren krijgt hij 9 seconden per poststuk. Een foutje is dan ook snel gemaakt. Wij sturen u een bosje bloemen!
Met vriendelijke groet, de afdeling Sales."

Re: Leveren op sorteerdag

57
@close

als je je zo stoort aan de lage vergoeding waarom ga je dan een contract aan bij sandd?
dan zoek je toch een job waar je beter verdient.... bijvoorbeeld bij postnl.

en brieven over controle bezorging? het stoort me niet, ik voel me niet aangesproken.
gewoon bezorgen dan is er niets aan de hand en mogen ze van mij controleren tot ze een ons wegen :lol:

Re: Leveren op sorteerdag

58
Carla, dank voor je sympathieke reactie. Ook bedankt voor de tip, ik zal er eens over nadenken. Wat ben ik een ongelofelijke domoor dat ik bij Sandd blijf terwijl ik bij PostNL zo enorm veel meer kan opstrijken. Egoïstisch ook dat ik geen afscheid wil nemen van mijn vertrouwde wijken. Daarmee sta ik natuurlijk in de schaduw van een edelmoedig persoon als jij, die er bewust voor kiest om minder te verdienen. Respect.

Re: Leveren op sorteerdag

59
@close

Sorry hoor! mijn reactie was te scherp voor je zo te lezen. :P
maar je gaf steeds aan de vergoeding ver onder de maat te vinden en toch een
contract aan te gaan. dat kon ik niet volgen.

zonder contract kan je sneller overstappen naar bijvb... Postnl.
met Meer dagen en mischien nog wel Meer verdienste.

zo edelmoedig ben ik niet hoor close dat ik daarom bij sandd werk.
ik kies voor de grotere vrijheid en tot nu toe... geen grote hoeveelheden h.a.h...
en als dat betekent dat ik dan minder verdien..
ach.. je kan niet Alles hebben Close. :mrgreen:
cron