Re: Foutsorteringen, Part II

33
ik had gisteren een heel beschadigd poststuk, die duidelijk knel heeft gezeten in de krat tijdens het sorteren en transport naar mij, en ik nog even mijn bezorgmanager bellen, of dit wel zo bezorgd mag worden... :?:
Krijg ik als antwoord: gewoon bezorgen die kaart van de Sligro.... :roll:
Ik vond het zelf niet zo netjes, maar goed, als de bezorgmanager zegt, dat ik het iets recht moet vouwen / zo glad mogelijk moet zien te krijgen, en dan toch moet bezorgen....

Re: Foutsorteringen, Part II

34
gescheurde post heb ik ook wel is.
als het alleen de omslag is ( bijvb. de klingel, zit zo'n leuke flap aan,)
dan bel ik aan en laat het de bewoner zien. met de mededeling,
wilt U het zo ontvangen anders stuur ik het terug hoor.

mbt de klingel zijn de gebruikers/lezeressen vaak niet zo moeilijk.
ze zijn blij dat je aan belt ", vinden het heel attent en ik ben het poststuk toch kwijt,
anders sturen ze mischien een klacht naar je depot,
hoor je 5 weken later : "kan U zich nog herinneren dat U daar en daar op die datum
dit tijdschrift heeft bezorgd?

Re: Foutsorteringen, Part II

35
ik had vandaag toch iets vreemds... :lol:
bij een poststuk klopte het adres helemaal niet met de wijkcode die bij de adresgegevens staat, dus dat is al een reden van retour; maar de postcode klopte ook helemaal niet bij de straatnaam. :roll:
Dat wordt dus een heerlijk puzzeltje voor het depot, om alle gegevens goed in de adresgegevens op te nemen ;)
ik heb zelf wel via internet dingen opgezocht, en heb wel een vermoeden wat het werkelijk moet zijn, maar zoals de gegevens allemaal op het poststuk staan, klopt er in het geheel niets van, en dan moeten ze het eerst maar veranderen, zodat het de volgende keer wel goed gaat, en er ook de juiste wijkcode bij komt te staan...

Re: Foutsorteringen, Part II

36
Ik had gisteren bij het sorteren allemaal blaadjes van "zuidzorg" ook bijna huis aan huis. Staan er op zeker 5 exemplaren geen adresgegevens op. :twisted: Gewoon blanco...of ik het zeker zelf even mag uitzoeken waar het bezorgd mag worden.... :lol: :roll:
Die gaan dus mooi donderdag weer retour naar het depot, want hier kan ik echt helemaal niets mee....

Re: Foutsorteringen, Part II

37
Ik had pas ook een envelop zonder adres, haha! Tja, dat wordt dan lastig, hè?!

Gisteren in principe 0 Foutsorteringen, al zaten er wel weer :evil: een stuk of 10
poststukken van mijn ene wijk tussen de post voor de andere wijk verspreid, grrrrr...
3 X raden welke wijk ik als eerste had gesorteerd... :roll:

Re: Foutsorteringen, Part II

38
Ja, Wyfosi, dat zul je altijd zien, net met de verkeerde wijk begonnen dan. Wel vervelend.
Wat doe je met die stuk of 10 verkeerde stukken? Stop je die er nog tussen, of neem je ze gewoon (al wel op de goede volgorde) als extra bundeltje mee? Bij TNT zit er ook wel eens zo'n extra bundeltje boven in de tas, dan is er ook verkeerd gesorteerde post later bij gekomen.

Groetjes, wandelaar

Re: Foutsorteringen, Part II

39
Ik moet zeggen het valt hier wel mee met foutsorteringen. ik heb zelf 2 wijken en als het in het verkeerde krat zit, leg ik het er meestal wel even tussen of boven op dat pakketje dan doe ik hem als ik ga lopen er nog wel even tussen.
Ik maak zelf ook wel eens een foutje... :o en dan ligt het aan het poststuk of ik helemaal weer terug ga fietsen of dat ik het de volgende bezorgdag doe (=meestal)

groetjes Lucie

Re: Foutsorteringen, Part II

40
Ik had vandaag toch een raadselenvelop. :? :?: Ik was een stapeltje A-4 enveloppen v.d. ING aan het sorteren. Zat er een totaal lege envelop tussen v.d. ING...oeps... :oops: :lol:
Ik heb wel even mijn bezorgmanager gebeld, dat deze erbij zat, en of het vervolgens op het depot of bij mij in de papierbak mag.. ;)
Ik kreeg als antwoord, dat ik het weg mocht doen, maar ze bedankte me wel even voor het doorgeven hiervan....
Zo maak je nog eens wat mee...dan weer foutieve, totaal niet kloppende adresgegevens, of zoals nu, een hele lege envelop.....
cron