NPL agenda's past niet?

1
Veel agenda's passen niet door de buitenbrievenbus. Van die buitenbrievenbussen waar de klepje niet boven zit maar aan de voorkant. Het pakketje komt dan tegen de achterkant aan zodat het er niet ingaat. Die allen retour met melding "Te kleine brievenbus".... Meer mensen met dit ongemak?

Re: NPL agenda's past niet?

2
Met zo bus moet je de agenda met de brede kant voor proberen.
Vaak is de opening breed genoeg, maar een enkele agenda paste bij mij ook niet.
Dan rest niet anders om even aan te bellen of bij buren af te geven.
Ik heb in een wijk met ruim 500 adressen 4 bussen die te klein zijn voor de agenda.

Re: NPL agenda's past niet?

3
@ Doro

doe ik ook. dan past het wel..
zo niet .. aanbellen ( al hoeft dat niet vzo) maar dat scheelt me uiteindelijk werk.
niet mee terug nemen, retoursticker plakken... :P

evenzo versmalde brievenbus.. (niet door borstel).
doos erin steken en met een andere doos even een zetje geven.
gevolg: brievenbus is in het vervolg minder versmald en op den duur weer normaal :mrgreen:

Re: NPL agenda's past niet?

9
Als de voordeur niet vanf de straat te zien is zet je ze gewoon voor de deur neer. En als de brievenbus te klein is dan krijgen ze de agenda toch lekker niet. De volgende dag is de brievenbus nog te klein en aanbellen en wachten tot ze opendoen duurt mij te lang.

Re: NPL agenda's past niet?

10
Ik heb bij enkele mensen aangebeld en die waren meestal thuis. Bij slechts een gering aantal heb ik dat ding onder een afdak bij de deur achter of achter een plant gezet. Dat was vanaf de straat nauwelijks zichtbaar maar de bewoners konden het ding wel zien. En wie zou zo'n ding nu weghalen? Zo waardevol zijn ze nu ook weer niet voor dieven. Bij de buren ben ik maar 1x geweest. Zo heb ik dus alle agenda's kunnen bezorgen. Had er zelfs nog 2 over waarvoor ik geen sticker had.
cron