Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

36
Ik heb een grote krat voorop de fiets. En daarna prop ik 2 kratten in mijn fietstassen. Dat gaat net. Maar maandag was ik de hele dag bezig met stickeren. Ik wilde weten of ik tekort kwam. Ik kwam echter precies uit! (Y) Maar toen was het buiten alweer donker toen ik daarmee klaar was. Bovendien moet er ook gekookt worden! De volgende dag nam ik dus maar gewoon een lading agenda's mee. Ik kwam tot de helft. We hadden echter ook nog een begrafenis die week, dus woensdags kwam het er niet van om de agenda's verder te gaan bezorgen en donderdags was de begrafenis. Om 5 uur moest ik nog beginnen met sorteren. Dus vrijdags maar weer de rest afmaken. Ik ging toen maar achterstevoren mijn wijk doen. Bovendien had ik de 2 losse straten al af, was dus maar 2 x agenda's meenemen. :)

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

37
@souliesandd

Code: Selecteer alles

Ik wilde weten of ik tekort kwam.
:?: :?: :?:
Dat probleem had ik niet. Toen de agenda's binnen kwamen heb ik ze meteen geteld of het aantal overeen kwam met wat me de coordinator opgegeven had. Tellen geen probleem - de chauffeur heeft me geholpen om de agenda's netjes in stapels neer te zetten in de schuur. :D
Op maandag de stickers gekregen en ook snel tellen of het aantal overeen komt, je ziet toch hoeveel stickers op een vel zitten en dan maar even rekenen plus beginvel en eindvel....

Ik zou het toch wat vervelend vinden om erachter te komen dat ik te kort kom pas als ik aan het stickeren ben. :roll:
cron