Re: Vakkentas en postbuidel

219
Dit gaat dus over een piekdag. Je hebt dus de stapel niet 24-uurs post op je arm. De 24-uurs zit in je vakkantas/postbuidel. Dat betekent dat je steeds op het juiste moment een 24-uurs brief uit de tas moet pakken omdat je anders terug kan lopen. Stel je hebt in een straat die loopt van 1 t/m 50 (even+oneven) bij alle huizen post van de ''niet 24-uurs stapel''. Dan moet je dus tijdens het lopen precies weten bij welke huizen je ook ''24-uurs post'' hebt. Je loopt dus heel de tijd in die tas te kijken. De kans is gewoon groot dat je al voorbij een huis gelopen bent terwijl je daar wel ''24-uurs post'' had. Ik zou het wel weten. Ik zou de ''24-uurs post'' al tussen de andere post voegen als ik nog bij mijn fiets sta. Het stapeltje ''24-uurs post'' stelt toch niet veel voor.

Re: Vakkentas en postbuidel

220
@PostJan10 Na vele manieren te hebben uitgeprobeerd is wat mij betreft de minst slechte methode om de 24U en N24U in de postbuidel te doen. Je kunt die dan al lopend redelijk snel bij elkaar zoeken (wel uitkijken voor stoepranden en op- en afstapjes, want die zie je niet meer automatisch). Op de dinsdag met HAH gebruik ik de vakkentas er extra bij, omdat je daar ook vrij gemakkelijk de HAH uit kunt pakken. Het ziet er niet uit en je voelt je dan pas echt een pakezel, maar voor mij is dit tot nog toe wel de snelste en meest praktische manier.