Hoi allemaal,
Iedere week vergelijk ik de Harmony-lijsten met mijn gewerkte uren van de afgelopen week. Nu zie ik dat er een andere dienst is ingevuld dan die ik werkelijk heb gedraaid die dag. Het scheelt niet veel in tijd nl. 15 minuten, maar het gaat mij om het principe.
Nu heb ik gehoord dat als je er met jeTeamcoach niet uitkomt dat je een oranje kaart kunt aanvragen om het geschil op te lossen. Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n oranje kaart? Is het de moeite om deze in te vullen?
Groet,
Cortina
Re: Oranje kaart
2Heb er geen ervaring mee. Als bij ons de uren niet kloppen, bellen we de teamcoach en wordt het geregeld. Mochten we om de een of andere reden er met de tc niet uitkomen, is de volgende stap om contact te zoeken met de vestigingsmanager en als dat ook geen resultaat heeft dan de oranje kaart. Maar dat is bij ons gelukkig nog niet nodig geweest.
Re: Oranje kaart
3Zou het even communiceren met je TC.
Ook al scheelt het jouw niet veel, jouw dienst staat dan ook verkeerd bij een ander.
Maar ook voor het geval dat er klachten komen vanuit die wijk waar jij niet bezorgd hebt.
Kom je er niet uit zou ik de oranje kaart invullen daar hebben ze een hekel aan.
VBG manager sla ik over die staat meestal achter de TC.
Ook al scheelt het jouw niet veel, jouw dienst staat dan ook verkeerd bij een ander.
Maar ook voor het geval dat er klachten komen vanuit die wijk waar jij niet bezorgd hebt.
Kom je er niet uit zou ik de oranje kaart invullen daar hebben ze een hekel aan.
VBG manager sla ik over die staat meestal achter de TC.
Re: Oranje kaart
4Sja, ze proberen nu op allerlei mogelijke manieren te sjoemelen met de werkelijk gelopen uren. Tenslotte moet de bonus wél doorgaan.Cortina schreef:Nu zie ik dat er een andere dienst is ingevuld dan die ik werkelijk heb gedraaid die dag.
De oranje kaart invullen en afgeven aan je TC.
Re: Oranje kaart
6Ga nou niet meteen met oranje kaarten lopen zwaaien. Bel of mail eerst even met je TC, leg het uit, en vraag hem om het te corrigeren. Pas als hij dat weigert kun je zo'n oranje kaart gebruiken.Tobo2011 schreef:Sja, ze proberen nu op allerlei mogelijke manieren te sjoemelen met de werkelijk gelopen uren. Tenslotte moet de bonus wél doorgaan.Cortina schreef:Nu zie ik dat er een andere dienst is ingevuld dan die ik werkelijk heb gedraaid die dag.
De oranje kaart invullen en afgeven aan je TC.
Re: Oranje kaart
7Die kaarten kennen we niet bij Sandd. Die zijn dus alleen bij PostNL in voorraad.
Re: Oranje kaart
8Heb ik al gedaan. Vervolgens worden er dan een aantal minuten bijgeschreven maar nog steeds niet de tijd die ik werkelijk heb gewerkt.Ga nou niet meteen met oranje kaarten lopen zwaaien. Bel of mail eerst even met je TC, leg het uit, en vraag hem om het te corrigeren. Pas als hij dat weigert kun je zo'n oranje kaart gebruiken.
Postbezorger bij Post NL sinds 1 juni 2011