http://www.gmap-pedometer.com/
Kunnen we even on-toppic blijven??postbode7 schreef:Nou zeg, wat een gedoe met die georoute en die maximaal 2,5 uur. Dan ben ik blij dat ik bij Sandd werk hoor. Al dat geregel van bovenaf hebben we gelukkig niet. Maximaal 400 afgifteadressen is toch de moeite niet. En wat doe je na die 2,5 uur? Kun je ook 2 wijken nemen bij jullie zodat je lekker meer verdient? En als je er nu toch langer dan 2,5 uur over doet omdat je veel h.a.h. hebt? Nee, bij ons kun je er tussen 8.00 uur en 18.00 uur net zo lang over doen als je zelf wilt en kun je je eigen efficiëntste route samenstellen. En hoeveel krijg je dan voor die 2,5 uur als je 23 jaar en ouder bent? Laatst had ik 1103 stuks en kreeg daarvoor € 58,74. Dat is nog eens andere koek. Daarover deed ik wel de nodige uren maar dat maakte mij niets uit. Was er mee op straat en deed ook iets aan de conditie. En het was toen ook gaaf weer dus het was nog genieten ook. Afgelopen week deed ik ook een wijk van 718 adressen van NetwerkVSP/post. Had ik lekker in 2 dagen zo'n € 77,00 verdiend. Toppie. Voor a.s. dinsdag staan er al meer dan 600 op de prognose. Dat is wel de moeite. Heb het gave weer al besteld.
Ja, je kunt ook 2 wijken nemen, of 3, of 4. Hoewel ze je in principe liever niet langer dan 5,5 uur per dag laten lopen. En maximaal 400 adressen is per wijk, niet per dag. En 400 is absoluut de moeite, want bedenk wel dat PostNL veel meer post te bezorgen heeft dan Sandd of VSP. Logisch dat je bij Sandd eindeloos lang over de bezorging van de post mag doen: je krijgt er toch geen cent extra om. Dus het kost ze niets extra's. Hoewel? Je zegt: tussen 8 en 6 net zo lang als je zelf wilt. Dat noemen ze een contradictio in terminis. Zo beschouwd mag je er bij PostNL ook net zo lang over doen als je zelf wilt, zolang de post maar voor 17.00 uur bezorgd is. Voor 2,5 uur bezorgen krijg je bij PostNL als je 23 jaar of ouder bent ongeveer EUR 22,50 excl. vakantiegeld en verlofopbouw.postbode7 schreef:Nou zeg, wat een gedoe met die georoute en die maximaal 2,5 uur. Dan ben ik blij dat ik bij Sandd werk hoor. Al dat geregel van bovenaf hebben we gelukkig niet. Maximaal 400 afgifteadressen is toch de moeite niet. En wat doe je na die 2,5 uur? Kun je ook 2 wijken nemen bij jullie zodat je lekker meer verdient? En als je er nu toch langer dan 2,5 uur over doet omdat je veel h.a.h. hebt? Nee, bij ons kun je er tussen 8.00 uur en 18.00 uur net zo lang over doen als je zelf wilt en kun je je eigen efficiëntste route samenstellen. En hoeveel krijg je dan voor die 2,5 uur als je 23 jaar en ouder bent? Laatst had ik 1103 stuks en kreeg daarvoor € 58,74. Dat is nog eens andere koek. Daarover deed ik wel de nodige uren maar dat maakte mij niets uit. Was er mee op straat en deed ook iets aan de conditie. En het was toen ook gaaf weer dus het was nog genieten ook. Afgelopen week deed ik ook een wijk van 718 adressen van NetwerkVSP/post. Had ik lekker in 2 dagen zo'n € 77,00 verdiend. Toppie. Voor a.s. dinsdag staan er al meer dan 600 op de prognose. Dat is wel de moeite. Heb het gave weer al besteld.
nu weet ik dat ik van mijn depot, de hele ppost wijk door, en weer terug naar het depo ongevert 2 km en 600 meter is.
Vergeet niet al die tuinpaden, dat loopt uiteindelijk ook wel op in afstand toch?Geertjan schreef:nu weet ik dat ik van mijn depot, de hele ppost wijk door, en weer terug naar het depo ongevert 2 km en 600 meter is.
waarvan ik ongeveer 1km lopend afleg.
inderdaad.. als je 100 adressen hebt met een tuinpad van gemiddeld 5 meter lang, dan is dat weer een 1 km extra lopen!!ief schreef:Vergeet niet al die tuinpaden, dat loopt uiteindelijk ook wel op in afstand toch?Geertjan schreef:nu weet ik dat ik van mijn depot, de hele ppost wijk door, en weer terug naar het depo ongevert 2 km en 600 meter is.
Die heb ik gelukkig niet. In de eerste wijk heb ik wel winkels waar de post naar binnen gebracht moet worden.ief schreef:Vergeet niet al die tuinpaden, dat loopt uiteindelijk ook wel op in afstand toch?Geertjan schreef:nu weet ik dat ik van mijn depot, de hele ppost wijk door, en weer terug naar het depo ongevert 2 km en 600 meter is.