Re: Besodemieterd door Postnl

22
Ik heb een 8 uurs contract en kom zelden onder de 20.
Ik doe de maandagen en ben de universele invaller. Als ze niet weten wie ze die wijk rond kunnen laten brengen is er maar 1 persoon: de JOKER.
Doordeweek heb ik een kleine geo wijk. Maar omdat er om een of andere reden deze week een stel zuipschuiten vrij moesten zijn....

Stel je flexibel op met een klein contract. Wil je zekerheid? Dan had je maar in 1940 geboren moeten zijn. Die generatie heeft alle zekerheden voor zichzelf gereserveerd. De zekerheden zijn gewoon op. Die zitten nu in een bejaardenhuis. Nog 30 jaar.

25
Geertjan schreef:@Jette, ik heb een contract van 12 uur en werk, 4 dagen. di,wo,do en vr.
hoeveel uur werk jij?
Gemiddeld 12 uur per week.

Werk jij niet op zaterdag....om 12 uur te maken, moet je 2 wijken per dag lopen, aangezien je maar 4 dagen per week werkt.
Nog geen geo en piek en dal?

26
Jette schreef:
Geertjan schreef:@Jette, ik heb een contract van 12 uur en werk, 4 dagen. di,wo,do en vr.
hoeveel uur werk jij?

Werk jij niet op zaterdag....om 12 uur te maken, moet je 2 wijken per dag lopen, aangezien je maar 4 dagen per week werkt.
Ik werk van dinsdag t-m vrijdag.
Op piekdagen loop ik twee wijken, op daldagen loop ik soms drie, meestal twee.

Het piek/ dal model is bij ons al ingevoerd, geo, nog niet. Wat ik vreemd vind, bij Willemien, is geo wel ingevoerd.
Volgens mijn TC is er een kans dat geo helemaal niet bij on s wordt ingevoerd.

29
Geertjan schreef:
Jette schreef:
hoeveel uur werk jij?

Ik werk van dinsdag t-m vrijdag.
Op piekdagen loop ik twee wijken, op daldagen loop ik soms drie, meestal twee.

Het piek/ dal model is bij ons al ingevoerd, geo, nog niet. Wat ik vreemd vind, bij Willemien, is geo wel ingevoerd.
Volgens mijn TC is er een kans dat geo helemaal niet bij on s wordt ingevoerd.
Wat verschilt dat toch per VBG...
Wij mogen niet meer werken...op de piekdagen 1 wijk en op de daldagen hooguit 2 wijken.
Daarentegen neemt de TC steeds meer personeel aan met lage contractjes voor de piekdagen, dit tot grote ontevredenheid van de collega's die graag meer uren willen maken! :(

30
Jette schreef: dit tot grote ontevredenheid van de collega's die graag meer uren willen maken! :(
klopt, die zijn nu parttime medewerkers
bij een meerurencontract zou je in vaste dienst komen en krijgt de werkgever meer verplichtingen naar jou toe.

Dat kunnen we niet hebben he.