Re: Geo-Route.

243
@ Geertjan Rozenburg is niet zo groot hoor. Wij halen onze post in een garagebox in Rozenburg. De post wordt 15km verderop voorbereid. En nu weer terug naar Georoute. Ga morgen ervaren of ze al iets gedaan hebben met de knelpunten die we hebben doorgegeven.

244
@anna
@willemien

Jeetje wat is de geo bij jullie slecht binnen gekomen.
En wat vreemd dat jullie de betr. werktijden niet weten.
Bij ons is wel niemand tevreden over de nieuwe routes maar het is te doen.
Volgens mij zijn ook alle bestelroutes nu tussen 350 en 400 afgiftepunten en de tijden rond de 2.30uur op piek.
De meeste bij ons komen redelijk uit met de tijd.

245
@ brievenbus bij ons zijn de wijken nu ook tussen de 350 en 400 afgiftepunten en ik vermoed dat we daar ook zo tussen de 2 en 2 en half uur over moeten gaan doen. Maar bij ons zijn ALLE wijken doorelkaar gehusseld en mensen komen nu in wijken waarvan ze niet eens wisten waar ze liggen.

246
Wij mochten de nieuwe wektijden niet weten, omdat ze bang waren dat sommigen van ons zouden gaan lopen jagen om binnen de tijd klaar te zijn. De een loopt nu eenmaal sneller dan de ander of langzamer dan de ander zoals je wilt dat is overal zo.

247
willemien schreef:Wij mochten de nieuwe wektijden niet weten, omdat ze bang waren dat sommigen van ons zouden gaan lopen jagen om binnen de tijd klaar te zijn. De een loopt nu eenmaal sneller dan de ander of langzamer dan de ander zoals je wilt dat is overal zo.
Wij kijken ook niet speciaal van tevoren naar de tijd
We krijgen altijd de tijd betaald die we gelopen hebben.
We geven ook de tijd door als we minder hebben gelopen.
Als de tijd meer is geven we door hoe dat gekomen is.
Ze weten op de VBG heus wel of het druk of rustig is.
En als je de boel bedonderd heb je er alleen jezelf mee.
Zetten ze tijdelijk iemand anders op jouw wijk ter controle of
je krijgt straks een gps horloge mee waarmee ze precies kunnen zien hoe snel/langzaam je bezorgd.

250
willemien schreef:Wij mochten de nieuwe wektijden niet weten, omdat ze bang waren dat sommigen van ons zouden gaan lopen jagen om binnen de tijd klaar te zijn. De een loopt nu eenmaal sneller dan de ander of langzamer dan de ander zoals je wilt dat is overal zo.
De tijd van jagen is voor mij voorbij...ik laat me niet meer opjagen door PostNL.
Ik loop mijn eigen tempo...ben wel een stevige stapper en that's it!

Als ik straks niet uitkom met de tijd en dan zal ik echt niet de enige zijn, dan moeten we de krachten maar bundelen en actie ondernemen, want het bedrijf kan moeilijk aan postbezorgers komen en het wordt tijd, dat we ze dat maar eens duidelijk gaan maken...dat men zuinig moet zijn op de trouwe en loyale postbezorgers!