Zo niet, ORANJE kaart invullen en opsturen naar Den Haag!Geertjan schreef:@Anna
7 uur! Krijg je die ook uitbetaald?
Re: Geo-Route.
252Weer een dag GEOroute overleefd. Er was niet zoveel post en maar 2 hah in handzaamformaat. Maar volgens mij heb ik echt een behoorlijke ochtendwijk ben er toch nog 2 uur 45 min mee zoet geweest. Moet wel veel trappen lopen, misschien ligt het daaraan.En winkel in en winkel uit . Middagwijk heb ik 2 uur en 15 min overgedaan, maar daar zit een flat in die niet logisch inelkaar zit, denk als die flat normaal gezet is het me zeker die 15 min scheelt. Toch weer 5 uur gelopen maar had nu wel tijd om te eten en was voor het donker klaar. Tc is vanochtend ook bij ons depot geweest, omdat die onze ervaringen van de afgelopen week wilde horen. En volgende week woensdag komt ie weer om te kijken hoe we georoute deze week hebben ervaren.
2533.30 uur gewerkt. Staat 2.47 uur voor mijn wijk.
Nog steeds veel zetfouten en dezelfde huisnummers in verschillende bundels.
Bundeldikte was goed, alleen trof ik regelmatig bundels die voorzien waren van 1 elastiek...erg sukkelig, want een aantal keren is de bundel losgeschoten en had ik de post los en doorelkaar in de tas!
Trouwens, die 3.30 uur is incl. depotbeslommeringen.
Heb 3 uur gelopen...keurig, toch?
Nog steeds veel zetfouten en dezelfde huisnummers in verschillende bundels.
Bundeldikte was goed, alleen trof ik regelmatig bundels die voorzien waren van 1 elastiek...erg sukkelig, want een aantal keren is de bundel losgeschoten en had ik de post los en doorelkaar in de tas!
Trouwens, die 3.30 uur is incl. depotbeslommeringen.
Heb 3 uur gelopen...keurig, toch?
254Ik weet nog steeds niet wat er voor m'n wijken staat dus ik kan ook niet zeggen of ik het redelijk heb gedaan.
255Willemien,
Wat hebben jullie aan de tc verteld vanmorgen?
De vbg manager zegt nl dat er volgens hem helemaal niets aan de hand is in Rozenburg.
Hij beweert nog steeds dat er niet uit de logboeken te halen is dat sommigen 7 uur hebben gelopen.
Terwijl wij weten dat dat wel zo is. Er zijn vanmorgen al 2 heren van oc geweestin Hoogvliet en die zijn dus ook met een kluitje in het riet gestuurd.
Wat hebben jullie aan de tc verteld vanmorgen?
De vbg manager zegt nl dat er volgens hem helemaal niets aan de hand is in Rozenburg.
Hij beweert nog steeds dat er niet uit de logboeken te halen is dat sommigen 7 uur hebben gelopen.
Terwijl wij weten dat dat wel zo is. Er zijn vanmorgen al 2 heren van oc geweestin Hoogvliet en die zijn dus ook met een kluitje in het riet gestuurd.
256Wij hebben gezegd dat we Georoute best een kans willen geven en dat als de knelpunten uit de lopen zijn gehaald we over een paar weken best zullen wennen aan het nieuwe systeem. Ze weten ook dat er mensen 7 uur gelopen hebben. Ook hebben we verteld dat het voor sommigen mensen best wennen zal zijn dat de wijken groter zijn geworden. Volgende week woensdag komt tc weer naar het depot. Tc gelooft zonder meer dat er mensen zijn die lang hebben gelopen.
257De tc kan het wel geloven, de vbg manager zegt dat het nergens inde logboeken staat, dat vind ik zo vreemd!!!
Dat zal danwel blijken als we van de week de urenlijsten krijgen.
Natuurlijk moeten we het een kans geven, maar feit blijft dat het veel zwaarder gaat worden, ik heb al van 1 collega gehoord
dat ze na de Kerst niet meer terugkomt.
Dat zal danwel blijken als we van de week de urenlijsten krijgen.
Natuurlijk moeten we het een kans geven, maar feit blijft dat het veel zwaarder gaat worden, ik heb al van 1 collega gehoord
dat ze na de Kerst niet meer terugkomt.
258De eerste collega's zitten inmiddels thuis...één stopt ermee en de ander is vandaag tijdens het werk naar huis gegaan omdat ze er helemaal doorheen zat.
Een andere collega heeft de rest van haar wijk weggebracht.
Een andere collega heeft de rest van haar wijk weggebracht.
259Zo Jette, dat klinkt niet best. Is het zoveel méér werk geworden, of staat de tijd zo krap, of is het hele systeem gekmakend? (en waarom dan?)
260Bij ons zit er nog niemand thuis maar er zijn wel al mensen die hebben aangegeven dat ze het op dinsdag niet meer trekken om twee wijken weg te brengen. Zeker niet met veel hah.