Re: Geo-Route.

461
Je ontkomt niet aan een bepaalde afstand. Ik heb een kleine wijk maar loop wel alles bij elkaar 4,5 km. Zonder zetfouten!!! Anders meer. De hoeveelheid huizen is niet zo groot. maar de afstanden die je loopt des te meer. Ik red het niet in 1 kwartier 4 straten.

462
Scully schreef:
slagvaardige schreef:Maar een kwartier??!!?? Met veel straten ben je al per straat zo'n 10 minuten (per straat!!) bezig. Wie houden ze nu voor de gek?? :evil: Ik had een straat erbij zitten waar je al 20 minuten mee bezig was, als je hah had. Deze straat had veel hoekjes en gaatjes en hofjes. Het was een wijkje op zich.
Mee eens, moet je straten hebben waar je hele stukken terug moet lopen omdat er maar aan 1 kant huizen staan. geen idee hoe ze dat in mijn wijk gaan doen. Veel efficienter dan nu kan het niet. Ik hoef mijn fiets maar 3 keer te verplaatsen
Dat dacht ik ook...mijn wijk kan niet efficiënter.
Maar toch, hij kon nog efficiënter...door een straat te onderbreken en dan 3 huizen van een zijstraat mee te nemen, vervolgens de eerste straat weer hervatten en dan de laatste 3 huizen van een andere zijstraat meenemen.
Ben hierdoor minder tijd kwijt en het loopt een stuk logischer.
Had het niet gedacht, maar toch....de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :o

464
@88CE
ga je de postbezorgers en postboden.. (willemien is een echte expostbode!) nu vertellen hoe je moet fietsen :lol:

@willemien
neem je nieuwe collega niet zo serieus willemien... wij begrijpen je wel hoor. ;)

@har,
ik weet niet wat voor straat jij loopt ,maar gorinchem is toch geen gehucht dacht ik :?:
tja, dan is 3 wijken een peuleschil... maar in gorinchem wordt toch ook nog gelezen har :lol:
.
gem. 71/2 minuut ben ik per straat bezig als ik veel post heb bij sandd.
en ik kan me zo voorstellen bij postnl op een drukke dinsdag met de kampioen en veronica en de h.a.h. dat het
wel een arbeidsintensief karweitje wordt...

465
@postbode21

Nee, gorinchem is geen gehucht. maar heb een wijk voor een beginnende bezorger onder me hoede. loopt die wijk al vanaf me 16de en weet de in en outs wel inmiddels om sneller klaar te zijn. en het is een flattenwijk dus je bent zoiezo al wel snel klaar. als ik om 08:00 begint ben ik om 08:30 klaar. maak niet uit hoe druk het is!

:lol: Daarom ben ik erg blij dat we niet elke vrijdag huisaanhuis hebben. dat kost uiteraad iets meer tijd, maar goed dan misschien net paar minunten meer maar daar blijft het bij.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

466
@har

oke dat verklaart waarom jij snel door je straten heen bent en er even gemakkelijk 2 wijken bij kan nemen!
jij maakt je eigen geo route toch har... door de jaren heen zelf in elkaar geknutseld :P

voor een ieder met taalfouten aan de loop gaat, je hebt een spellingscontrole op je computer zitten,
als je die inschakelt tijdens het tikken , verschijnt vanzelf een rood lijntje onder woorden die echt
niet kunnen.... en daar leer je dan direct weer van hoe ze wel moeten worden geschreven.

Maar, ga gerust zo door, als je daar geen trek in hebt, ik vind je verhaaltjes veels te leuk ;)

467
@postbode21

ik heb al 2 wijken en die liggen niet bepaald bij elkaar. heb zelf voor 4 weken een 3de wijk erbij. De nood is hoog in Gorinchem qua postbezorgers. Ik maak me eigen route. Dat doe ik ook met invalwijken, ik kijk in welke volgorden ik het beste kan lopen, scheeld je ook weer op de bezorgdag zelf heel wat moeite. ik heb trouwens 2 routes in me eigenwijk ligt eraan of het druk of rustig is.

Taalfouten, tja die heb ik inderdaad, helaas heb ik die spellingscontrole niet kunnen vinden. anders had ik dat wel gedaan :oops:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

468
@har

Naast de Geo route voor postlopen,
kan je op de computer ook veel meer doen.... ;)

heb je het programma Office op je computer..?
daarin heb je weer Word.... 2007 of 2010...
en bij Word heb je de spellingscontrole.. dat is met zo,n ABC tekentje...

als er een rood lijntje verschijnt bij een woord dat je typt.. klik je de spellingscontrole (ABC) aan..
dan zie je direct de mogelijkheden van wat het juist geschreven woord moet zijn.
Gewoon proberen, har... vraag je vader of hij je even helpt ;)

470
@har

tja, Office programma kopen.... 100 euro ongeveer. :roll:
wordpad = kladblok, een heel eenvoudig tekstverwerkertje daar heb je geen spellingscontrole op.

maar mischien heeft één van de andere forum leden een betere tip... ;)
en sowieso lekker doorgaan met je reacties har!