@Geertjan
En toch is Georoute er al in area zuidwest. Ik werk nl ook in area zuidwest.
Re: Geo-Route.
483Ik had gehoord dat het in Leiden was uitgesteld voor onbepaalde tijd, omdat de mensen die bij de implementatie betrokken zouden zijn het nu te druk hadden met het sluiten van de VBG's en overhevelen naar de CVL's. Hier had ik dan ook uit geconcludeerd dat er pas weer verder zou worden gegaan met GeoRoute als die hele overheveling rond zou zijn, en dat is pas ergens in de 2e helft van 2013! Dus waar heb jij augustus 2012 gehoord?john schreef:In Leiden is de GEO-route uitgesteld tot augst. 2012
484Sinds de Geo bij ons is ingevoerd...en de postbodes overal tussenuit zijn gehaald (wij zien er nooit meer 1) is de kwaliteit mbt de postbezorging gedaald.
Het is bij ons momenteel lijden en last..sinds er nieuwe voorbereiders zijn komen er op mijn bundels niet altijd meer 2 elastieken, met als gevolg dat de bundel aan de glij gaat in de fietstas of erger nog als ik hem eruit gehaald hebt en het ene elastiek wilt verwijderen de boel uit m'n handen flikkert.
Het is mij nu een paar keer gebeurt...oa,1 keer in de regen en 1 keer met harde wind.
Zijn vaak ook nog dikke bundels, waar maar 1 stiek om zit.
Geef het iedere keer door aan de TC, maar het is nog steeds niet in orde....ik word daar zo gruwelijk moe van!
Didoza vind ik een aanfluiting....op de piekdagen ben je een pakezel en op de daldagen is er geen biet te doen (vaak maar 1 tas).
Heb er al aan gedacht om de vrijdagpost bij de zaterdagpost te voegen, maar daar krijg ik gedonder mee, want de daldagenpost is 24 uurs post en moet dezelfde dag bezorgd worden.
Het is bij ons momenteel lijden en last..sinds er nieuwe voorbereiders zijn komen er op mijn bundels niet altijd meer 2 elastieken, met als gevolg dat de bundel aan de glij gaat in de fietstas of erger nog als ik hem eruit gehaald hebt en het ene elastiek wilt verwijderen de boel uit m'n handen flikkert.
Het is mij nu een paar keer gebeurt...oa,1 keer in de regen en 1 keer met harde wind.
Zijn vaak ook nog dikke bundels, waar maar 1 stiek om zit.
Geef het iedere keer door aan de TC, maar het is nog steeds niet in orde....ik word daar zo gruwelijk moe van!

Didoza vind ik een aanfluiting....op de piekdagen ben je een pakezel en op de daldagen is er geen biet te doen (vaak maar 1 tas).
Heb er al aan gedacht om de vrijdagpost bij de zaterdagpost te voegen, maar daar krijg ik gedonder mee, want de daldagenpost is 24 uurs post en moet dezelfde dag bezorgd worden.
486@jette
Elastiek: zoek het een treedje hoger, mail naar vm en tc in cc, géén verbetering, mail or, vm en tc in cc, moet je eens
kijken hoe snel het opgelost is. Vaak wil je het niet op die manier maar soms heb je geen keuze.
Je doet het niet alleen voor jezelf maar je collega's hebben er ook vast last van!
Bij mij presteren ze het ook om om 1 brief een stiek te doen, hoe hinderlijk is dat.
Elastiek: zoek het een treedje hoger, mail naar vm en tc in cc, géén verbetering, mail or, vm en tc in cc, moet je eens
kijken hoe snel het opgelost is. Vaak wil je het niet op die manier maar soms heb je geen keuze.
Je doet het niet alleen voor jezelf maar je collega's hebben er ook vast last van!
Bij mij presteren ze het ook om om 1 brief een stiek te doen, hoe hinderlijk is dat.
487Pure propaganda deze avond,deed me aan iets denken.frankvanW schreef:Dat zal dan het voordeel zijn van relatief "laat" aansluiten, het zal voor de eerste VBG's minder soepel verlopen dan voor de laatste.
Onze info-avond verliep ook redelijk soepel. Het besloeg wel twee uur, dat was langer dan verwacht, maar op zich vond ik de info-voorziening en de planning rond het invoeren redelijk overkomen. Ik denk dat we er gewoon het beste van moeten maken met zijn allen, niet?
Verder dinsdag zal het complete chaos worden,ben benieuwd hoeveel
er 1 februari nog over zijn(bezorgers)
488Het deed mij denken aan andere bedrijfspresentaties tijdens reorganisaties: Overdreven groot positief sausje, maar ook nette eerlijke antwoorden: "Natuurlijk gaat het in de eerste plaats om kostenbesparing." Worden geen doekjes om gebonden, verder veel beloften over ureninzicht, snelle aanpassingen, flexibiliteit enz, die natuurlijk wel in werkelijkheid waar gemaakt moeten worden. We zullen zien. Persoonlijk ben ik niet zo uit het lood geslagen, andere mensen die er al jaren werken hebben er, terecht, meer moeite mee.
Waar deed het jou aan denken dan?
Waar deed het jou aan denken dan?
___
PostNL-bezorger sinds 1 november '11
PostNL-bezorger sinds 1 november '11
489Bij ons is de voorbereiding er ook niet echt beter opgeworden. Gisteren (vrijdag 13 jan) had ik bij de derde straat in m'n wijk al 18 foutieve poststukken te pakken. Was gewoon verkeerd ingestraat en de straatnamen lijken niet eens op elkaar.
490Onze VM heeft het een treetje hoger gezocht....we zitten momenteel zonder.brievenbus schreef:@jette
Heb al overwogen om een mail naar Den Haag te sturen....
Ga volgende maand met de TC om de tafel om te praten over mijn "verveling" bij post.
Misschien een extra wijk of iets anders....
Ga dan ook maar weer klagen over die ene stiek om de bundel (als het dan nog niet is opgelost).