postbode21 schreef:sinds mei 2011 is de naam tnt vervangen door postnl...
is je dat nog niet opgevallen jan
De naam verandert zo vaak dat we het met de uniformen niet bij kunnen houden. Intern denkt het bedrijf nog steeds dat het PTT is. En TNT klinkt veel krachtiger dan postNL. En het staat op al mijn kleren.
postbode21 schreef:vsp post produkten... je weet echt niet waar je het over hebt hoor jan..
nog niet opgemerkt dat vsp post een dochteronderneming WAS van Postnl,
Nog steeds is. Ze deden de goedkope mail van TNT, postNL, whatever. Hier in midden brabant hadden ze niet eens bezorgers. Hier werd de VSP post (met MIJN postzegel erop!) door SelektMail en later Sandd bezorgd. Op verschrikkelijk laag kwaliteits niveau. Alle TNT stukken hingen half uit de bus. Gelukkig is de post nu weer op een vertrouwd adres. Hoewel een deel uitbesteed lijkt aan de DSW.
postbode21 schreef:en dat volgens de berichten van je collega,s ( als je tenminste echt bij postnl werkzaam bent als postbezorger) de vsp post merendeel is teruggekeerd bij Postnl en JIJ die zelf rondbrengt sinds half december.
Ik heb een personeelsnummer. En oranje loonstrookjes. En een oranje jas. En drie TPG fietstassen op mijn aanhanger. Dat kan jij helaas nietz eggen. Je noemt je heel misleidend postBODE maar je bent niet eens TNT/KPN/PTT/TPG/postNL BEZORGER. Een beetje flauw.
postbode21 schreef:naast de echte post, die Postnl gelukkig nog steeds bezorgd.. bestaat jouw post toch ook uit behoorlijk wat H.a.H.. 2 - 7 stuks per week... ook niet opgevallen Jan?
In de 'B' verwerk ik wekelijks ca 12 zakken post en 2 zakken reclame. In de 'E' is de verhouding ongeveer gelijk.