Ik dacht trouwens dat ik vanaf vandaag al dat extra vakantiewijkje had. Maar het is pas vanaf vrijdag a.s. en dan 3 slagen. Had ik me mooi vergist.

Net al hier, af en toe een kleine bui, die te klein is om een bui te noemen. Hoe wel er stond een harde wind.postbode21 schreef:@Jette
je hebt gelijk,
soms een spatje maar ik ben er weer klaar mee.
nog steeds het voordeel van sandd jette...
kies je eigen moment tussen 8 - 18 uur
alle ING postdroog over.
Bofkont....slagvaardige schreef:Ja, ik heb er alweer 3 slagen op zitten![]()
De vakantie is prima bevallen. Lekker veel zon en warm weer. (we zaten in Toscane)
Storm, heet dat.slagvaardige schreef:Ja, de wind woei hard. Blijkbaar te hard voor onze Postnl bezorger, want ik kreeg vandaag de post van nog drie andere huizen in mijn brievenbus.![]()
Sukkel...was met d'r gedachten zeker bij haar aankomende vakantie of de post is "spontaan" in de verkeerde bus gewaaid.Geertjan schreef:Storm, heet dat.slagvaardige schreef:Ja, de wind woei hard. Blijkbaar te hard voor onze Postnl bezorger, want ik kreeg vandaag de post van nog drie andere huizen in mijn brievenbus.![]()
Heeft Sand bij mij ook wel eens gedaan. Die toen in de TNT brievenbus gedaan.slagvaardige schreef:Ja, de wind woei hard. Blijkbaar te hard voor onze Postnl bezorger, want ik kreeg vandaag de post van nog drie andere huizen in mijn brievenbus.![]()