Ikzelf neem alle info (ook van de concurrent) serieus.
Het gaat mij er om dat ik niet mijn leven in de waagschaal ga stellen omdat het "makkelijker" zou werken.
@pb21
Fiets hoeft niet mee die hebben ze daar wel, en dan pak ik natuurlijk niet het nieuwste model.
Die wil ik zo zwaar mogelijk gaan belasten en mezelf volhangen met al die tassen/buidel, ik kan valtechnieken dus die komt wel goed.
Evenals lopend struikelen, autospiegels die ik er af ga lopen, brievenbussen waar de klep van blijft hangen dat de bundels op de grond flikkeren.
Kortom ideeën genoeg.
Alleen maar hopen dat het die dag waait en regent, dan wil ik buiten wel een demonstratie geven.
Re: Vakkentas en postbuidel
92@88CE,
Kan je Pow-News er niet bij halen?
Die gasten zijn geniaal.
Gisteren hadden ze een filmpje over schaatspret en ik viel bijna van mijn stoel van het lachen.
Kan je Pow-News er niet bij halen?
Die gasten zijn geniaal.
Gisteren hadden ze een filmpje over schaatspret en ik viel bijna van mijn stoel van het lachen.
93Is wel een geniaal idee, zal Rutger een mailtje sturen.
Is voor hun het pontje over en ze zijn er.
Is voor hun het pontje over en ze zijn er.
95Wij hebben Postbode21 helemaal niet nodig om te destabiliseren, dat doet het management wel icm de aandeelhouders.jan272 schreef:nou pb21, aan je antwoorden te merken begin je hem wel te knijpen. jew bent continue bezig om tnt te destabiliseren door tnt bezorgers uit te dagen om in opstand te komen tegen het bedrijf. in de hoop dat er actie komt en klanten weggaan naar 'de concurrentie' (alsof er een derde postbedrijf is)
nee, de verander policy van tnt begint te werken en wij tnt bezorgers moeten gewoon meegaan met wat ons bedrijf wil. de concurrent begint hem te knijpen!
En "moeten" wij meegaan met wat het bedrijf van ons wil? Mijn uitgangspunt is dat je je flexibel moet opstellen, maar er zijn grenzen. En die grenzen moet je bewaken, anders maakt PostNL misbruik van je, is mijn ervaring.
96Bij ons zijn de vakkentassen en postbuidels nog niet gearriveerd....wel een doos snowsteps!
97Bij ons komt dat niet...wij zijn postbezorgers 50+ en die weten nog wat werken is. 

98De antwoorden op mijn vraag op het Wetenschapsforum.nl maken duidelijk dat individuele acties tegen het postvest zinloos zijn. Zie:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... pic=146153
Dat is jammer, maar bespaart ons ook een boel moeite. Wat nu nog zou kunnen is om iets via de vakbonden en/of de media te proberen. Dat wil ik wel doen, maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat dit door de postbezorgers gewaardeerd wordt. Als de vakbonden en/of de media er mee aan de slag willen, en ze vervolgens merken dat de postbezorgers het wel best vinden, met rust willen worden gelaten en niets van acties of media-aandacht willen weten dan houdt het op.
Dat is jammer, maar bespaart ons ook een boel moeite. Wat nu nog zou kunnen is om iets via de vakbonden en/of de media te proberen. Dat wil ik wel doen, maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat dit door de postbezorgers gewaardeerd wordt. Als de vakbonden en/of de media er mee aan de slag willen, en ze vervolgens merken dat de postbezorgers het wel best vinden, met rust willen worden gelaten en niets van acties of media-aandacht willen weten dan houdt het op.
99@bart van donselaar
zolang er nog geen tientallen postbezorgers Gedwongen worden de postbuidels te gebruiken,
lijkt het inschakelen van een Zembla me nogal overbodig .
postbezorgers moeten van binnenuit .. aangeven of ze het wel of niet handig vinden in gebruik.
we weten van scully... die is er voor.
we weten van geertjan... die vind ze te klein.
we weten van jette.... die gaat het in ieder geval zelf uittesten..
we weten van fairmade... die vind ze gevaarlijk... Na gebruik op straat..
en zo druppelsgewijs komen de meningen binnen. van voor-en tegenstanders, en zo hoort het
we wachten op @88CE... die er alles mee gaat uitproberen en een lijntje heeft naar pownews.
hoezo media... die hoeven maar één zo'n vest te scoren, en laten gelijk heel Nederland om 22.45 uur
savonds zien, met wat voor grappigs postnl nu de markt gaat veroveren..
ik zie het ze al aankondigen..... de postbuidel en dan een levensechte kangoeroe ernaast
zolang er nog geen tientallen postbezorgers Gedwongen worden de postbuidels te gebruiken,
lijkt het inschakelen van een Zembla me nogal overbodig .

postbezorgers moeten van binnenuit .. aangeven of ze het wel of niet handig vinden in gebruik.
we weten van scully... die is er voor.
we weten van geertjan... die vind ze te klein.
we weten van jette.... die gaat het in ieder geval zelf uittesten..
we weten van fairmade... die vind ze gevaarlijk... Na gebruik op straat..
en zo druppelsgewijs komen de meningen binnen. van voor-en tegenstanders, en zo hoort het

we wachten op @88CE... die er alles mee gaat uitproberen en een lijntje heeft naar pownews.
hoezo media... die hoeven maar één zo'n vest te scoren, en laten gelijk heel Nederland om 22.45 uur
savonds zien, met wat voor grappigs postnl nu de markt gaat veroveren..
ik zie het ze al aankondigen..... de postbuidel en dan een levensechte kangoeroe ernaast

100Wat mij betreft, Yes!Bart van Donselaar schreef:De antwoorden op mijn vraag op het Wetenschapsforum.nl maken duidelijk dat individuele acties tegen het postvest zinloos zijn. Zie:
Ook, de oude schoudertas, degene die nu in gebruik zijn, is ook te klein. Heeft daar dan niemand tegen geprotesteerd?