Re: retour post oranje brievenbus

3
Dat is per regio verschillend (nog niet ingevoerd) Carla.
Hier is het nog gewoon in de bak deponeren door de bezorg(st)ers.
De depothouder maakt deze niet meer klaar voor het sorteercentrum, deze is de enige die het bij ons in de oranje bus mikt.
En ja, zij krijgt veel opmerkingen hoewel leuk bedoeld kunnen die verkeerd aan komen.

Wij als bezorg(st)ers weigeren (nog) om dit te gaan doen.
Volgende stap is dat je de sorteerbundel om je nek gehangen krijgt, eerst duidelijkheid (Y)

Re: retour post oranje brievenbus

7
Ik krijg er ook regelmatig commentaar op en geduldig als ik ben, leg ik het dan maar uit waarom we dat doen. Meestal zeg ik dat we vroeger op het postkantoor de post die niet bezorgd kon worden verwerkten maar dat bij gebrek aan een postkantoor we het nu in de oranje brievenbus moeten doen. En over het algemeen accepteert men deze uitleg.

Re: retour post oranje brievenbus

9
@Carla41, het zal wel raar klinken maar volgens mij bedoelt 88CE echt buidel, de volgende stap die PostNL wil invoeren is het bestellen van de post vanuit drie bundels met behulp van de postbuidel en/of vakkentas. Dan mogen we op straat de machine(kleine)post, de grote stukken en de hah samenvoegen.

Re: retour post oranje brievenbus

10
(Y) Bijna goed
willemien schreef: Dan mogen we op straat de machine(kleine)post, de grote stukken en de hah samenvoegen.
Je vergeet erbij te vertellen dat we dan ook nog moeten proberen ze foutloos in de bus te krijgen :lol:

Oftewel, wat Sandd thuis sorteerd mogen wij al lopend op straat doen.
cron