bermterrorisme

1
Geachte postbezorgers, hier in de gemeente Zeevang zie ik regelmatig collegas met de auto bezorgen, prima, maar als je te lui bent om uit te stappen en liever met de auto door de berm rijd om de post te bezorgen moet je vooral zo doorgaan en vind je binnenkort de rekening op de mat voor herstel van de kapot gereden berm!
er zijn al plaatsten waar zelfs de bewoners niet eens meer fatsoenlijk bij de brievenbus kunnen komen.

Re: bermterrorisme

3
Beetje vreemd topic.
Je werkt zelf bij de post, ga lekker bij je leidinggevende die discussie aan i.p.v. hier je collega's te dreigen met rekeningen.
Anders lekker naar de afdeling groenvoorziening in je gemeente, die gaan over de bermen en niet de bewoners.
Wettelijk is het VERPLICHT om de auto in de berm te parkeren om het andere verkeer niet te hinderen.
Tjongejongejonge, zou haast denken dat je een broertje bent van die andere 8-)

Oh ja, zal ik haast vergeten.
Heb je een praatverbod met je collega's ?

Re: bermterrorisme

4
ik snap denk ik wel een beetje waar het geklaag over gaat soms heb je een berm met grint of gras voor de tuin liggen en dan staat er aan het begin van de tuin een buitenbrievenbus het gebeurd nog wel eens dat mensen met de auto dan over die berm rijden om bijvoorbeeld de post te bezorgen en als dat elke dag gebeurd dan ligt er op een gegeven moment een grote kuil met modder en kan de bezorger of bewoner nog nauwelijks bij de brievenbus komen

alleen is het bericht denk ik in woede geplaatst zoals ik het nu lees...

Re: bermterrorisme

9
@88CE
koewartje werkt niet bij postnl.. :P
ik neem aan dat koewartje deze chauffeur (s) toch ook zelf aanspreekt?
In ieder geval..: Alle bestelbuschauffeurs in Zeevang zijn gewaarschuwd!
kan me goed voorstellen Koewartje dat je er niet blij van wordt..


@postgirl
als je op een forum schrijft kan je een reactie verwachten.
maar je kan niet bepalen welke reactie er verschijnt. (Y)

Re: bermterrorisme

10
Carla41 schreef: koewartje werkt niet bij postnl..
koewartje schreef:zie ik regelmatig collegas
Vandaar ;)

Ben benieuwd hoeveel bezorgers van het autobedrijf die in Zeevang bezorgen deze "waarschuwing" lezen hier op het forum :mrgreen:

Wat de rest betreft word er gewoon heel slecht gemodereerd op dit forum,
"onzinnige" posten verwijderen is 1 click op de knop.
Maar goed, verder hier niets over, de banknop is de enige knop geloof ik.
cron