Re: bermterrorisme

11
Wonen in Zeevang
De gemeente Zeevang is een aantrekkelijke gemeente om in te wonen. Er is ruimte, vrijheid en de gemoedelijke sfeer van een dorp is hier aanwezig. :lol:

@88CE
je zou zeggen dat moet toch eenvoudig op te lossen zijn.

Re: bermterrorisme

12
Ik denk dat je het "probleem" van koewartje bedoeld en niet de kleine lettertjes :D

Ik ga er maar vanuit wat post schrijft
post schreef:alleen is het bericht denk ik in woede geplaatst zoals ik het nu lees...
Het gaat niet om die berm, 1 heeft daar problemen mee gehad en nu heeft het halve dorp er problemen mee.
Typisch Hollands, we zeuren over het weer, met nattigheid is de berm blubber en de laatste die zich bij het verhaal voegt weet te vertellen dat het aan de (post)bezorger zou liggen :o

Gewoon even babbelen helpt meer dan frustraties opkroppen ;)

Re: bermterrorisme

15
ik heb bij post.nl geklaaagd, al 2x zelfs, de chauffeurs zouden geinformeerd worden, doch ik zag de chauffeurs iedere keer nog door de berm rijden, ook na de 2e x klagen, ik heb daarop het kenteken doorgegeven, de chauffeur ontkent.
Daarom zoek ik deze weg, hier en daar zijn de bermen bij de brievenbussen inmiddels onbegaanbaar, sommige bewoners hebben al houtblokken of grote stenen neergelegd om te voorkomen dat er met de auto de berm word ingereden.
cron