Re: Overstap Postnl bezorgers naar Sandd

82
@slagvaardige

Voor postbezorgers zoals jij blijft er wel werk. (Y) de pakjes blijven toenemen :D
Je gaat van 1/2 naar 3/5 wijken. Dus meer fietsen.
Woensdag daldag wordt straks net zo weinig als vroeger de maandag.

h.a.h. van dinsdag gaat niet naar zaterdag maar naar vsp.
Alleen overheidsmailingen op donderdag die blijven. de druktste dag.
op zaterdag blijft dan nog je blokker blaadje en ander dun spul.

voor voorbereiders lijkt het eind in zicht te komen.
Pakjes in de toekomst rechtstreeks naar de depots net als de h.a.h.
dan valt er niet veel meer voor te bereiden.

Re: Overstap Postnl bezorgers naar Sandd

84
@slagvaardige

je kan niet voorbereiden en postbezorgen hier.
En ga je van voorbereiden over op postbezorgen dan is de weg terug niet gemakkelijk. :roll:

de combi voorbereiden postnl (vroeg beginnen) en buiten lopen voor sandd bevalt me prima.
nu ben ik zaterdags uiterlijk om 12 uur klaar. maar dan daarna nog lopen tot ver in de middag?
als die zaterdag niet verplicht zou zijn maar gewoon di t/m vrijdag.. dan ben ik zo om.

Re: Overstap Postnl bezorgers naar Sandd

85
Carla41 schreef:@slagvaardige

je kan niet voorbereiden en postbezorgen hier.
En ga je van voorbereiden over op postbezorgen dan is de weg terug niet gemakkelijk. :roll:

de combi voorbereiden postnl (vroeg beginnen) en buiten lopen voor sandd bevalt me prima.
nu ben ik zaterdags uiterlijk om 12 uur klaar. maar dan daarna nog lopen tot ver in de middag?
als die zaterdag niet verplicht zou zijn maar gewoon di t/m vrijdag.. dan ben ik zo om.
De zaterdag wordt al steeds minder 'heilig', merk ik het laatste jaar. Over vrije zaterdagen wordt bij vaste bezorgers bijna nooit meer moeilijk gedaan. Voor nieuwe vacatures zal het misschien lastig zijn om zo binnen te komen, maar wie weet duurt het niet lang meer of de verplichte zaterdag wordt afgeschaft. Geen idee of de huis-aan-huis-verandering in 2016 hier gunstig voor is. Mensen zullen toch wat moeten om aan hun uren te komen.
cron