Re: WEERT

21
@Newman, nee hoor dat vind ik ietsje leuker als de folders. Dont worry!

@ike, nou wat moet ik dan janken?

@Carla, dank, ik begreep hem al niet :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: WEERT

23
Ze heeft niet voor niets "oops" geschreven. Ze was er zich dus bewust van dat het verkeerd was. Iederwwn die Har haar berichten goed keest weet dat ze serieus en heel zorgvuldig haar post bezorgd. Niet dat ik het goedpraat, maar wie heeft ooit in het verleden geen jeugdzonde gepleegd? Har was toen nog erg jong en nu weet ze beter.

Re: WEERT

24
slagvaardige schreef:Ze heeft niet voor niets "oops" geschreven. Ze was er zich dus bewust van dat het verkeerd was. Iederwwn die Har haar berichten goed keest weet dat ze serieus en heel zorgvuldig haar post bezorgd. Niet dat ik het goedpraat, maar wie heeft ooit in het verleden geen jeugdzonde gepleegd? Har was toen nog erg jong en nu weet ze beter.
Hoe weet je dat ze toen erg jong was? Ken je haar persoonlijk? Ik heb geen idee hoe oud ze nu is, en hoe oud ze toen was, dus puur op basis van haar berichtje zou het weggooien van die folders net zo goed vorig jaar geweest kunnen zijn, bij wijze van spreken.

Dat ze zich er van bewust was dat het verkeerd was, maakt het overigens niet beter, integendeel.

Re: WEERT

25
Newman schreef:
slagvaardige schreef:Ze heeft niet voor niets "oops" geschreven. Ze was er zich dus bewust van dat het verkeerd was. Iederwwn die Har haar berichten goed keest weet dat ze serieus en heel zorgvuldig haar post bezorgd. Niet dat ik het goedpraat, maar wie heeft ooit in het verleden geen jeugdzonde gepleegd? Har was toen nog erg jong en nu weet ze beter.
Hoe weet je dat ze toen erg jong was? Ken je haar persoonlijk? Ik heb geen idee hoe oud ze nu is, en hoe oud ze toen was, dus puur op basis van haar berichtje zou het weggooien van die folders net zo goed vorig jaar geweest kunnen zijn, bij wijze van spreken.

Dat ze zich er van bewust was dat het verkeerd was, maakt het overigens niet beter, integendeel.
Yep en ze is nog steeds lekker jong. Toch? :)


http://www.postbezorgers.org/forum/view ... 8530#p8530

Ik neem aan dat ze folders bezorgde voordat ze post begon te bezorgen of misschien in het begin tegelijkertijd. Dat weet ik niet. Moet Har zelf maar zeggen. ;) Misschien was ze toen een jaar of 15/16.

Re: WEERT

27
Carla41 schreef:@slagvaardige
har "moet" helemaal niets zeggen , newman zeurt :lol:
Volgens mij zeurt Newman helemaal niet, hij heeft volkomen gelijk.
En een goed verstaander had, waar Slagvaardige "moet" schreef, "mag" gelezen.

Re: WEERT

28
Hoi alle

even voor de duidelijkheid, ik was toen 13 toen ik met de folders zat.
tevens ben ik nu 21 en was ik vanaf me 15 jaar bij de post.

en ja, toen ik 16 was liep ik ook met de folders te lopen, maar dat eindigde ongeveer 2 maandjes na dat ik begon met de post.

en wat ik heb gedaan, ja dat valt niet goed te praten, maar ik kom er wel eerlijk voor uit. :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron