vraag klant: pakket naar verkeerd ontvangers adres
Geplaatst: 11 dec 2013, 18:49
hoi,
ik ben geen postbezorger maar wel een klant van postNL. Ik heb een vraag, ik zal morgen de klantenservice nog eens bellen
maar wil hier alvast even rondvragen of jullie weten hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb iets via marktplaats gekocht, dit pakket is maandag verstuurd. Ik heb de persoon/afzender verteld het op te sturen naar mijn plaatselijke postkantoor, onder mijn naam. Dit omdat ik weinig thuis ben, als het gelijk naar een postkantoor gaat dan kan ik het makkelijker regelen om het pakket niet mis te lopen.
Echter, vandaag is het pakket aangeboden op het postkantoor (volgens trackntrace) en heeft het postkantoor het pakket geweigerd. Op TracknTrace staat 'pakket geweigerd, retour afzender'. Dus ik neem aan dat het pakket nu terug gaat naar de persoon van Marktplaats. Ik heb nu ook pas gezien op postNL website dat het postkantoor waar ik het pakket naar heb laten verzenden niet bij postNL hoort.
Is er een manier om het pakket nu alsnog op mijn eigen adres te laten bezorgen? Moet de marktplaats afzender het nu opnieuw op de post doen? Komen hier extra bezorg kosten voor in rekening?
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu verder moet handelen?
Super bedankt
groetjes
ik ben geen postbezorger maar wel een klant van postNL. Ik heb een vraag, ik zal morgen de klantenservice nog eens bellen
maar wil hier alvast even rondvragen of jullie weten hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb iets via marktplaats gekocht, dit pakket is maandag verstuurd. Ik heb de persoon/afzender verteld het op te sturen naar mijn plaatselijke postkantoor, onder mijn naam. Dit omdat ik weinig thuis ben, als het gelijk naar een postkantoor gaat dan kan ik het makkelijker regelen om het pakket niet mis te lopen.
Echter, vandaag is het pakket aangeboden op het postkantoor (volgens trackntrace) en heeft het postkantoor het pakket geweigerd. Op TracknTrace staat 'pakket geweigerd, retour afzender'. Dus ik neem aan dat het pakket nu terug gaat naar de persoon van Marktplaats. Ik heb nu ook pas gezien op postNL website dat het postkantoor waar ik het pakket naar heb laten verzenden niet bij postNL hoort.
Is er een manier om het pakket nu alsnog op mijn eigen adres te laten bezorgen? Moet de marktplaats afzender het nu opnieuw op de post doen? Komen hier extra bezorg kosten voor in rekening?
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu verder moet handelen?
Super bedankt
groetjes