Re: Nieuwe inlog

2
Ja, ook hier problemen. Ik denk dat de site overbelast was/is. Ik probeerde het meteen na 12 uur. Tegen vijf uur kon ik er eindelijk in.

Eerst pakte hij de code niet nadat ik mijn emailadres had ingevoerd. Bleek dat ik die accolades er niet bij moest doen. Uiteindelijk gelukt en na het invoeren van mijn mobiele nummer werd het wachtwoord dat aan alle regels voldeed, niet geaccepteerd.

Later weer opnieuw geprobeerd en toen kreeg ik de melding dat mijn account al geactiveerd was. Maar ja, welk wachtwoord hoorde erbij. Uiteindelijk is het na resetten gelukt. Nu werkt het wel.

Als je je wachtwoord hebt ingegeven bij activeren, blijft de site hangen, maar blijkbaar pakt hij het wel. Ik zou proberen in te loggen. Misschien lukt het nu wel.

Anders eens proberen ww te resetten.

Re: Nieuwe inlog

3
Er was inderdaad iets met de server. Ik heb een backup van de gebruikers terug gezet van vanochtend. Als je in de tussentijd een nieuw wachtwoord aangemaakt hebt kan het zijn dat deze niet meer werkt. Je kan dan je oude wachtwoord gebruiken of nog een keer een nieuw wachtwoord aanmaken. Excuus voor het ongemak.

Re: Nieuwe inlog

7
Je kunt er nu gewoon bij. Ik moet wel steseds opnieuw inloggen. Maar dat is niet zo erg voor de veiligheid.

Tot mijn schrik haha zag ik voor morgen voor een wijk al 3 tassen hah staan. :o

Ben benieuwd wat het is buiten Gamma en Karwei. Jumbo en nog iets zal wel. Haha Afgelopen zaterdag alleen de Bonus, dus Jumbo zal we er wel bij zitten. Wij krijgen de laatste tijd geen bericht over het hah. Is altijd weer een verrassing.

Re: Nieuwe inlog

10
Pet gisteren nat gemaakt. Dat helpt echt. Hah stond voor een aantal wijken bij het verkeerde depot. Die luitjes hadden geluk. Ze moeten het alleen vandaagbwel nabrengen. Aj!

Dat van mij stond er gelukkig wel. Kan vandaag mijn gewone loopjes doen. Donderdag twee andere wijken. Gelukkig boomrijke wijken waarvan een de helft flats. Yes! Vrijdag vrij en zaterdag maar een wijk. Wel vol te houden zo!

Inlog doet het goed. Moet alleen wel elke keer opnieuw inloggen met zowel email adres als ww.
cron