Re: HaH

2
Ik heb voor de ene wijk drie tassen en voor de andere wijk twee tassen hah.
We hebben nog geen melding wat voor hah verwacht wordt. Zal sowieso wel Gamma en Karwei zijn. Zaterdag heb ik maar een tas per wijk.

Dus yep.. hier ook veel hah.

Re: HaH

4
Wow! Ik dacht dat ik al veel had.

Weet iemand al wat er in zit? De wijk met drie tassen bestaat voor de helft uit flats. Dus ik dacht bij mijzelf vanochtend... ach.. mwha nou ja. Het gaat wel lukken. De andere wijk heeft ook een straat met alleen flats. Dus bij mij is het wel te doen.

Maar ik ben toch benieuwd. Want ook bij drie of zelfs vier soorten hah heb ik nooit meer dan twee tassen.

Zes tassen. Wow. Hoeveel afgiftepunten heb je?
Uiteindelijk met twee wijken heb ik er morgen toch ook vijf weggewerkt.

Eta: ik zit me te bedenken... Zou morgen de gemeentegids erbij zitten?

Re: HaH

5
Erg he hihihi.
Normaal hangt er op de vrijdag al een blaadje met overzicht, maar zaterdag hing er nog niks idd.
Ben nu wel heel erg benieuwd wat erin zit inderdaad.
Gemeentegids heb ik er nog nooit bij gehad dus ben benieuwd.

Dus mocht iemand wat weten, lees t graag ;)

Heb 1 afgiftepunt.

Re: HaH

6
Voor de ene wijk heb ik 419 afgiftepunten en voor de andere 285.

Afgiftepunten zijn het totaal aantal adressen van jouw loop waar je de post bezorgt. :-)

Een afgiftepunt maar? Ben je wel lekker snel klaar! :mrgreen:

Wij krijgen een berichtje op "mijnwerk" wat het hah voor de aankomende week is en dan van eigen depot en van de depots in de nabije omgeving.

p.s. hier ook stilte wat betreft hah

Re: HaH

9
Dam heb je een flinke wijk! Wij hebben bij ons op hey depot ook een wijk met zoveel afgiftepunten. Ik geloof dat mijn collega er op een piekdag met hah wel vier uur voor krijgt.

Afgelopen vrijdag had ik hem erbij, omdat hij vakantie heeft. Ik ben flats gewend. Verwend he? Haha Ik dacht nog van... poeh... petje af voor hem. Zeker op di en za. Haha

Re: HaH

10
Ja zekers.
Is een samengestelde wijk.
Deel wat erbij gekomen zijn ook flats, flinke flats.
Maar vind m heerlijk lopen.
Loop m nu 3x in de week.
Di, vr en za. en za. ook 3 HaH.
cron