Re: HaH

11
Ik heb morgen ook 4 tassen h.a.h. i.p.v. de normale 1-2.
En hier het overzicht voor het NoordWesten:
GAMMA (39) DI 22g
KARWEI (39) 65g
Spoordeelweken NS 44g
Saatchi 5054 11g

En voor sommige postcodes daarnaast nog: Duetz 28g.

Donderdag hier een pizzafolder en zaterdag de Ah en Fit for Free

Re: HaH

12
Karwei valt bij mij al af. Die heb ik nooit.
Ns zal ik dan ook wel hebben inderdaad en de rest zegt me niks hihihi op de gamma na.
Denk ook dat ik de blokker erbij heb.

Re: HaH

13
Zo nu ik ook hier in zuidwest

Vandaag in totaal 10 tassen reclame 9 tassen post.

Reclame: in de twee wijken,Blokker, Gamma, karwei, : bijelkaar 183 gram
in de andere wijk :Blokker, gamma. karwei en DFS meubel, 200 gram...
Laatst gewijzigd door Geertjan op 22 sep 2015, 18:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: HaH

16
Oh ja, die hadden wij ook. Sommige mensen hadden wel vier dikke boeken op hun adres. Twee van de H&M's en dan nog Douglas en weet ik veel wat nog meer. Het was flink sjouwen, maar je was het wel zo kwijt.

De helft van de wijken werden vandaag op het depot geleverd. Gelukkig zaten die van mij erbij. Er waren er ook die twee wijken moesten doen en nog een uur konden wachten.

Heb aangeboden dat ze vast wat van mij konden doen en dat ik hen dan zou helpen met hun wijken. Was niet nodig. Nou okee dan niet. Haha

Re: HaH

17
Kan kloppen concullega's. Ik heb vandaag ook een folder van de Karwei en de Gamma gekregen. Hoe doen jullie dat toch met die folders erbij? Zitten die per pakketje ingevouwen? Hopelijk toch wel want met die kou van vandaag al die folders uit je tassen graaien viel toch niet mee.

Re: HaH

18
We krijgen ze los van de post. Maar ze zitten wel bij elkaar ingevouwen. Dus Gamma en Karwei samen, gezellie bij elkaar.

Ik pak meestal een rondje post en pak de nodige hah voor dat rondje er meteen bij. Ik weet wel hoeveel ik moet hebben per rondje.

Samen met de post doe ik het dan door de brievenbus.

Het was inderdaad goed koud. Had een dikke jas aan en fleececol erbij. Had nog geen muts op maar doe dat morgen wel. Hij kan altijd af. Ik heb van die halve vingerhandschoentjes en handschoenen met een soort van nopjes. Kun je gemakkelijk de post mee pakken en mobiel mee opnemen.
cron