Re: Laatste tijdelijke contract loopt af

32
Iedereen kan met respect, medemenselijkheid en collegialiteit een bericht beantwoorden. Waarom oorlog voeren tegen een medewerker die een vast contract wenst? geen idee! Waarom zou iemand zonder aanleiding bot zijn? Dat doe ik niet. De reden ervan is opvallend simpel. Ik kies.
Als iemand de positie van de werkgever begrijpt en geen begrip toont voor de problemen van een collega, dan is dat geen onschuldig bericht, maar een aanval.
@Dubbelloops van het forum wil een vast contract. Hij/zij wil graag werken. Hij/zij maakt er een punt dat (bijna) iedereen begrijpt. Ik hoop van harte dat de schrijver de keuzemogelijkheid krijgt voorgelegd een vast contract bij Sandd te tekenen.
@Dubbelloops , ik steun je. Je brengt zware post rond in weer en wind. Respect dat je dat doet waar veel mensen in dezelfde leeftijd al lang gestopt zijn, al dan niet vrijwillig. Aangezien jouw post even zwaar is als de post van iemand van 18 jaar, 23 jaar of welke leeftijd dan ook, verdien je hetzelfde -contract- als anderen.
cron