Re: Geo-Route.

801
slagvaardige schreef:als je normaliter al twee wijken had (ochtend en middag bijvoorbeeld) dan zullen ze je vast niet terugzetten naar 1 wijk. Wedden dat je er gewoon twee moet blijven lopen.
Er wordt op je contracturen gelet. En op wat je kunt. En op wat je wilt. Ik ben van 1 hel flinke in de ochtend en een redelijke 's middags weer naar een normale 's middags gegaan. En ik ben The Eraser. Ik ruim wijken op die zijn blijven staan of waarvan de bezorger ineens ziek of vrij is.

We hebben er bij die (tegen beter weten in) van twee kleine wijken naar twee grote wijken gegaan zijn. Suits me. Want wij brabanders hebben een gezegde: op woensdag een grote jongen? Dan ook op dinsdag een grote jongen.

Re: Geo-Route.

810
Ik heb er nog eens over nagedacht. Een aantal hele dure mannen en vrouwen hebben de database van een heel duur programma gemaakt, waarbij ze de duurste van de duurste informatie gebruikten. Die hebben daarbij een loop gemaakt voor mijn wijk.
Waarom moet ik daar dan gratis de fouten eruit halen? Ik heb ze er niet in gestopt. Door die zogenaamde fouten maak ik meer uren en dus meer geld. Nog een reden om niet teveel aan de geo routes te sleutelen.

Komt bij: kan ik wel overzien of die fouten ook echt 'fouten' zijn? Ik heb maar beperkte verstandelijke vermogens dus ik kan niet overzien hoe een bepaald bestelgedrag zich vertaalt in het totale kostenplaatje. Ik kijk door een rietje naar de postwereld. Ik zie dus maar een heel klein deel. Dan is het dus arrogant om te zeggen dat ik, kijkend door dat rietje, kan overzien hoe het hele plaatje eruit ziet.

Daarom: ik accepteer de geo route want ik weet zeker dat het grote geheel er beter van wordt. En dat ik er dan wat langer over deoe neem ik voor lief. En als iemand zegt dat ik er te lang over doe dan mag die meneer/mevrouw mij voordoen hoe snel het ook kan. Dus niet die meneer of mevrouw met mij meelopen om te kijken naar mij, maar andersom: ik kijken hoe die persoon het er vanaf brengt.

De wereld is zo mooi.
cron