Re: Vakkentas en postbuidel

262
Jette schreef:
Geertjan schreef:PostNL zet de reorganisatie stop en gaat met personeel in gesprek, wat merken jullie daarvan ?
Nog niets!
Binnenkort krijgen we de buidels en tassen op de vestiging.
We wachten af....
Ik ben hee benieuwd of Fairmade of andere die al post vanuit een cvl krijgen hier iets van merken. Oftewel, doet PostNL echt wat ze zegt.

De opening van de cvl in Bleiswijk -in mei- gaat gewoon door, maar dat heeft natuurlijk geen in vloed op , utrecht en Den Bosch.

Re: Vakkentas en postbuidel

263
We zullen gewoon eens afkijken met wie ze gaan praten. Ik denk met postBODES want met postBEZORGERS wil niemand rekening houden helaas.
De VBG manager met wie ik mijn nieuwe ideeen doorneem stuurde me door naar postnl-leonardo.nl maar destijds kon ik daar alleen inloggen als je teamcoach ogf meer was.. En tegenwoordig is het helemaal leuk om daar in te loggen...

Ik ga gewoon verder zoals ik bezig was en zie wel hoe ze het verder aanpakken. The point of no return is voor veel dingen allang gepasseerd dus echt teruggaan gaat niet meer.

Re: Vakkentas en postbuidel

265
weethetnogniet schreef:met personeel in gesprek..... mwa , dat klinkt goed!
Is er een ideeenbus?
Ja die is er, echter als ik het goed begrijp moet je je idee eerst met je leiding gevende bespreken. Als die er iets in ziet mag de bus in. Hier: postnl-leonardo.nl

Re: Vakkentas en postbuidel

269
En dan zeggen ze dat "Leonardo"voor alle postmedewerkers is.
We zijn in de meerderheid maar mogen niet meedoen.
En wie weten nu beter hoe je bijv pbz kunt werven en behouden dan de ervaringsdeskundigen zelf.
Maar nee, dat weten ze op een stoel achter een bureau beter....daarom dat onderwerp.
Ze zetten zichzelf voor schut :lol:
cron