Re: Vakkentas en postbuidel

294
jan272 schreef:Die opmerking maakte een van onze teamcoaches: als je 1 keer bukt om een bus op 10 cm hoogte te vullen, dondert alles eruit. Tenzij je als een dame bukt, dus door je knie-en gaat.
Als een dame bukken, haha, da's een goeie.
Bij PostNL zeker....zijn allemaal halve kerels die daar werken, op een enkele uitzondering na. ;)

Re: Vakkentas en postbuidel

297
erika schreef:ff ontoppic wie heeft die postbuidel al uit geprobeerd? Ben wel erg benieuwd als je post in een lage gleuf gooit niet alles uit de postbuidel valt ?
Uitgeprobeerd en als je echt moet bukken dan de buidel tegen je aan klemmen.... of inderdaad door de knieën zakken, maar dat is wel vermoeiend.... Verder had ik dankzij die buidel toch veel last van mijn rug, dus heb 'm teruggegeven en bezorg nu met de vernieuwde schoudertas. Dus de n 24u post op de arm, 24u en hah in de tas en dat werkt voor mij het beste.

Re: Vakkentas en postbuidel

299
Carla41 schreef:@mon-2205-meij

de 48- uur en h.a.h. in de tas zal je bedoelen ;)
de 24 kan je vast en zeker in je mand/stuurtas kwijt?
Ja ik kan de 24 uurs vaak in de stuurtas kwijt, afhankelijk hoeveel n 24 uurs en hah er is.....
Maar daarna verdeel ik het zo dat ik de 24 uurs in de tas doe, in het buitenste vak, hah het dichtsbij het lichaam en de n 24 u op de arm, juist omdat dat vaak het meest is en de bundels van 24 uurs meer straten beslaan omdat het zo weinig is... en dan zoek ik het zo bij elkaar. Maar met flinke wind is het ook met de schoudertas oppassen geblazen dat de boel er niet uitwaait, maar die tas kan je helemaal dichtzetten en dat kan met de buidel niet, die hangt gewoon open, tenzij je steeds met de riempjes gaat lopen klooien.
cron