Re: gestolen post

12
dat is wel erg lullig. ik maakte wel eens mee dan had ik me fiets op slot, zag ik kinderen rond om me fiets staan, dus ik ging kijken en ze zaten letterlijk in me fietstas, dus ik zo, Kan ik jullie ergens mee helpen? heb toen nog nooit zo snel kinderen zien weg rennen voor mij. Ik zo heel droog, ga je moeder pesten kids! :mrgreen: maar ook ik heb zo af en toe wel me fiets niet op slot staan, maar ookal staat die op slot, de fiets ken altijd gejat worden. (Y) En post ken altijd wel gestolen worden, daarom doe ik ook nooit de belangerijke poststukken boven op, maar die leg ik meestal onder wat onbelangerijkreclame werk! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: gestolen post

17
Gaat mij niet om die bezorger, maar dat je met behoud van salaris rustig kan afwachten of er strafvervolging komt.
Ik vind dit erger dan post dumpen want indentiteits fraude heeft nare gevolgen voor de gedupeerden.
Dit zegt meer over het bedrijf dan over die enkele bezorger.
Die teamcoach mogen ze van mij ook de laan uitsturen.
Het is algemeen bekend dat klagen bij Post.nl niet helpt
Het is een duur betaalnummer en je staat lang in de wacht, tel uit je winst.
Zelf meegemaakt toen ze een pakket retour zonden i.p.v naar het postkantoor waar ik het kon ophalen.
Ik kreeg een bitch aan de lijn die me duidelijk maakte dat zij eerst gaan vaststellen of het een gegronde klacht is en dan misschien mijn klacht inbehandeling nemen.
Heb van ellende maar een nieuwe bestelling gedaan en het bedrijf ingelicht.
Nu het door de crisis nog slechter gaat gaan mensen van alles verzinnen om toch maar aan geld te komen.
Zelfs wordt er door goede doelen managers een greep in de kas gedaan, en daar komen ze nog mee weg ook.

Re: gestolen post

19
Mijn broer heeft vroeger ook voor Sandd bezorgd. Sandd deed toen nog de reclame folders.

Hij had zijn fiets niet op slot gedaan. Toen is zijn fietstassen afgedaan en op de grond gelegd en zijn fiets meegenomen..
ex Sandd Postbezorgster

Re: gestolen post

20
Ja het zal in de meeste gevallen om de fiets gaan, de post wordt dan later ergens teruggevonden (hopelijk voor de volgende regenbui). Ach het is makkelijk roepen *fiets altijd op slot* en iedereen weet het wel, maar in de praktijk vind ik dat niet altijd even gemakkelijk, met name zo'n veiligheidsslot waarbij je twee handen nodig hebt.
cron